تبلیغات فرآوردههای سلامت فقط بر اساس مجوز مجاز است
به گزارش خبرگزاری آنا، سعید مهرزادی، سرپرست دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان غذا و دارو، درباره تبلیغات فرآوردههای آرایشی و بهداشتی گفت تبلیغات اغراقآمیز و خلاف واقع جرم محسوب میشود و مجازات آن مشخص است. وی افزود با وجود حجم زیاد تبلیغات نادرست در فضای مجازی، برخورد با این موارد را با جدیت دنبال میکنیم
وی ادامه داد هم رسانه ملی و هم سایر حوزههای تبلیغاتی موظف هستند صرفا بر اساس چارچوبهای قانونی و آنچه در مجوزهای فرآوردههای سلامت آمده است تبلیغ کنند و نه یک کلمه بیشتر. دیگر انتظار نداریم تبلیغاتی با ادعاهای غیرعلمی و اغراقآمیز در هیچ رسانهای پخش شود و هرگونه تخلف قابل پیگیری قانونی است
🔸 دکتر مهرزادی در ادامه تاکید کرد علیرغم اینکه ما به برندینگ و تبلیغات در حوزه فرآوردههای سلامت مبتنی بر اصول قانونی اعتقاد داریم و ضعف برندینگ برخی تولیدکنندگان داخلی را به عنوان یکی از نقاط ضعف این حوزه میدانیم، در مقابل گمراه کردن مردم کوتاه نمیآییم
@IFDAnews 🍏💊
انتهای پیام/


