دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شرط ورود کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به بداخلاقی‌های بازیکن عراقی تراکتور

کرار جاسم بازیکن جنجالی و حاشیه ساز چند سال اخیر فوتبال ایران بار دیگر پایش به فوتبال ما باز شد و باید منتظر حواشی جدید این بازیکن باشیم.
کد خبر : 100059

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، جاسم کرار هافبک عراقی این فصل تراکتورسازی در سال های حضورش در فوتبال ایران و مخصوصا در استقلال انواع و اقسام حواشی را بوجود آورد. این بازیکن که فصل گذشته در استقلال حضور داشت با حاشیه هایی که برای این تیم بوجود آورد در نیم فصل دوم از جمع آبی‌پوشان تهرانی جدا شد و به کشورش بازگشت.


کرار در بدو ورودش به عراق صحبت‌های تندی را علیه مسئولان استقلال مطرح کرد و حتی آنها را به دزدیدن از منزل شخصی‌اش در تهران متهم کرد. البته این بازیکن در نیم فصل اول در جریان بازی استقلال و سایپا که از سوی داور بازی اخراج شد صحنه‌های زشتی را در زمین بازی نشان داد و با محرومیت سه جلسه‌ای از سوی کمیته انضباطی روبرو شد و بعد از این محرومیت صحبت‌های تندی را علیه فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی مطرح و اعلام کرد که مسئولان فدراسیون فوتبال چیزی از فوتبال نمی دانند.


این بازیکن پرحاشیه که بعد از ترک استقلال اعلام کرده بود دیگر برای فوتبال بازی کردن به ایران برنمی‌گردد اما در یک تصمیم عجیب برای لیگ شانزدهم دوباره به فوتبال ایران و تیم تراکتورسازی برگشت.


حال سوال اینجاست که چگونه یک بازیکن خارجی که با صحبت‌ها و کارهایش فوتبال ایران را به حاشیه برده است بدون هیچ مانعی بار دیگر با یک تیم دیگر ایران قرارداد امضا کرد


محبوب افراسیابی رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد حضور دوباره جاسم کرار در فوتبال ایران علی‌رغم صحبت‌های تندش علیه مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: «تاکنون هیچ پرونده‌ای مبنی بر منع حضور کرار جاسم در فوتبال ایران به دست ما نرسیده است. اگر مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد اول باید پرونده اش از سوی فدراسیونی‌ها به دست کمیته اخلاق برسد تا ما آن را مورد بررسی قرار دهیم. در واقع تا پرونده ای در خصوص رفتار و نحوه صحبت‌های وی تشکیل نشود ما نمی توانیم وارد این موضوع شویم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته