دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 دی 1393 - 10:21
هفته نهم لیگ برتر والیبال

دیدار حساس میزان و شهرداری تبریز در مشهد/ پیکان به دنبال پس گرفتن صدرجدول

خبرگزاری آنا: هفته نهم لیگ برتر والیبال ایران در حالی با دیدار دو تیم شهرداری تبریز و میزان مشهد پیگیری خواهد شد که جنگ تیم‌ها برای تصاحب صدر جدول در گروه یک به اوج خود رسیده است.
کد خبر : 100

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، هفته نهم لیگ برتر والیبال ایران - جام حسین معدنی - عصر فردا با برگزاری 6 دیدار آغاز خواهد شد.


در گروه نخست این رقابت‌ها و در حساس‌ترین دیدار تیم میزان مشهد در سالن مهران پذیرای تیم صدرنشین شهرداری تبریز خواهد بود. شاگردان رضا مومنی مقدم که تا این هفته از لیگ برتر با 16 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند، در حالی به مصاف تیم شهرداری تبریز خواهند رفت که با این تیم هم امتیاز هستند و پیروزی هر یک از این دو تیم صدر جدول را برای آنها به ارمغان خواهد آورد. دیدار رفت دو تیم با نتیجه 3 بر یک به سود مشهدی‌ها به پایان رسیده بود.


تیم پیکان تهران هم بعد از نزدیک به یک ماه تعطیلی این هفته دیداری نسبتا آسان را در گنبد و با تیم تعاون این شهر برگزار خواهد کرد. شاگردان پیمان اکبری دیدار دور رفت خود مقابل این تیم را با نتیجه 3 بر صفر به سود خود به پایان رسانده بودند و در این دیدار هم برای کسب نتیجه‌ای مشابه به میدان خواهند رفت. این در حالی است که تیم پیکان هفته گذشته و در هفته استراحت خود صدر جدول را به شهرداری تبریز تقدیم کرد و اکنون با 15 امتیاز در رده سوم جدول گروه یک قرار گرفته است.


ارتعاشات صنعتی که از بازیکنان ملی‌پوش نوجوان بهره‌مند است در این هفته پذیرای جواهری گنبد خواهد بود. شاگکردان محمد وکیلی که تا کنون موفق به کسب پیروزی در لیگ برتر نشده است ، در این دیدار کار سختی مقابل شاگردان بای‌محمد دوجی خواهند داشت. جواهری گنبد دیدار دور رفت خود مقابل این تیم را در گنبد به پیروزی پشت سر گذاشته بود. تیم جواهری گنبد در حال حاضر 12 امتیازی است و در رتبه چهارم قرار دارد.


در گروه دوم این مسابقات شهرداری ارومیه از ساعت 15 و در نخستین دیدار این هفته در خانه والیبال تهران به مصاف تیم نوین کشاورز خواهد رفت. شهرداری ارومیه که تنها تیم بدون شکست این مسابقات لقب گرفته است این هفته در دومین دیدار خود بدون حضور پاسور ملی‌پوش خود، سعید معروف به مصاف شاگردان آرمات خواهد رفت.


متین ورامین که در رده دوم جدول قرار دارد در بندر عباس میهمان تیم آلومینیوم این شهر خواهد رفت. شاگردان عطایی در صورت پیروزی در این دیدار 18 امتیازی خواهند شد و در رده دوم جدول باقی خواهند ماند. وزارت دفاع هم که 12 امتیازی و در جایگاه سوم قرار دارد در کرج به مصاف سایپا خواهد رفت.


**برنامه کامل دیدارهای هفته نهم لیگ برتر به شرح زیر است:
گروه اول:
تهران، خانه والیبال: ساعت 17
ارتعاشات صنعتی ایران – بازرگانی جواهری گنبد
گنبد، سالن المپیک: ساعت 17
تعاون گنبد – پیکان تهران
مشهد، سالن مهران: ساعت 17
میزان مشهد – شهرداری تبریز
گروه دوم:


کرج، سالن انقلاب: ساعت 17
سایپا البرز – وزارت دفاع
تهران، خانه والیبال: ساعت 15
نوین کشاورز – شهرداری ارومیه
بندرعباس، سالن فجر: ساعت 17
آلومینیوم المهدی بندرعباس – متین ورامین


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته