دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مهر 1403 - 11:44

ضرورت برنامه‌ریزی و تأمین اعتبار برای موفقیت جشنواره شعر علی‌‌اکبر(ع)

ضرورت برنامه‌ریزی و تأمین اعتبار برای موفقیت جشنواره شعر علی‌‌اکبر(ع)
دبیر شعر و ادب جیحون استان یزد گفت: تأمین اعتبار و برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری موفق جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی‌اکبر (ع) گام نخست در برگزاری است.
کد خبر : 935631

به گزارش خبرنگار آنا، علیرضا احرامیان‌پور دبیر شعر و ادب جیحون استان یزد در نشست رئیس و معاون باشگاه رشد استعدادهای هنری و ادبی جوان دانشگاه آزاد اسلامی با دبیر تخصصی جشنواره شعر علی‌اکبر(ع) از سری برنامه‌های چهارمین جشنواره امامت و مهدویت گفت: تأمین اعتبار و برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری موفق جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی‌اکبر(ع) گام نخست در برگزاری است.

وی افزود: گام بعدی داشتن نقشه راه است که مراحل مختلف و زمان انجام را مشخص می‌کند. تأمین محتوا یک ماه وقت لازم دارد که در زمان باقیمانده باید انجام شود.

دبیر شعر و ادب جیحون استان یزد خوراک دادن اطلاعات روزانه، هفتگی و ماهانه جشنواره به شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام، اینستا، ایتا و ... بازنمایی و تکرار را کلیشه سازی شدن برشمرد و عنوان کرد: فن تکرار و ایجاد کلیشه در ماندگاری جشنواره در ذهن مخاطب نقش اساسی بر عهده دارد.

به گزارش آنا،  جشنواره شعر علی‌اکبر(ع) با هدف شناسایی و پرورش استعدادهای جوان در عرصه شعر و ادب برگزار می‌شود و اهتمام ویژه‌ای به ارتقای کیفی برگزاری این‌گونه رویدادها از سوی مسئولان دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب