دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 شهريور 1403 - 15:51

تعامل اولیاء، معلمان و مربیان در تربیت دانش‌آموزان مؤثر است

تعامل اولیاء، معلمان و مربیان در تربیت دانش‌آموزان مؤثر است
مدیرکل مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده تأکید کرد که همکاری نزدیک اولیاء، مربیان و معلمان می‌تواند در تربیت دانش‌آموزان مؤثر باشد.
کد خبر : 932455

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مراسم آغاز سال تحصیلی جدید برای پیش‌دبستانی‌ها و کلاس‌اولی‌ها با حضور پرشور دانش‌آموزان، اولیاء و مسئولان در سالن شهدای خدمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده برگزار شد.

مدیرکل مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار علم و فناوری آنا هدف از برگزاری این جشن را آشنایی دانش‌آموزان با محیط مدرسه، مربیان و عوامل آموزشی برشمرد و اظهار کرد: جشن آغازین روز مدرسه همیشه برای دانش‌آموزان روزی خاطره‌انگیز بوده است.

تعامل اولیاء، معلمان و معلمان در تربیت دانش‌آموزان مؤثر است

رضا مسعودی بیان کرد: با اینکه جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها آغاز راهی است که کودکان از دنیای ناشناخته خود به سمت روشنی و تعالی حرکت می‌کنند، تلاش کردیم از محتوای برنامه‌ها و دیالوگ‌های این مراسم مطابق ذائقه و نیاز فعلی دانش‌آموزان استفاده کنیم تا در کاهش استرس و اضطراب دانش‌آموزان، نوآموزان و ایجاد خاطره‌ای خوب و به یاد ماندنی برای آنان اثرگذار باشد.

وی متذکر شد: روز شکوفه‌ها با حضور دانش‌آموزان کلاس‌اولی و جشن غنچه‌ها با حضور نوآموزان پیش‌دبستانی در مدارس عامل طراوات و شادکامی را در بهار تحصیلی را فراهم می‌آورد.

مدیرکل مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با بیان اینکه معلمان نقش اصلی در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان دارند، ادامه داد: همکاری نزدیک اولیاء، مربیان و معلمان می‌تواند در تربیت دانش‌آموزان مؤثر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب