دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری سه آزمون‌ در روز جمعه

برگزاری سه آزمون‌ در روز جمعه
معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از برگزاری آزمون‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته، کاردانی، انتخاب سردفتر اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و انتخاب اعضای مشاوران رسمی مالیاتی ایران در روز جمعه دوم شهریور ماه خبر داد.
کد خبر : 929085

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از برگزاری آزمون‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته، کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای (دانشگاه ملی مهارت) و مؤسسات آموزش عالی. غیرانتفاعی، انتخاب سردفتر اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال ۱۴۰۳ در روز جمعه دوم شهریور ماه خبر داد.

علی صدر گفت: کارت و برگ راهنمای شرکت در این آزمون‌ها از روز سه‌شنبه ۳۰ مرداد ماه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است و برای حضور در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است.

وی ادامه داد: در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ تعداد 7 هزار و 319 داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۴ درصد مرد و ۳۶ درصد زن هستند و این آزمون صبح روز جمعه ۲ شهریور ماه در ۸۰ حوزه امتحانی دانشگاه و مؤسسات آموزش عالی و ۱۱۷ حوزه فرعی در ۷۷ شهرستان برگزار می‌شود.

معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در مورد آزمون کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای (دانشگاه ملی مهارت) و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال ۱۴۰۳ نیز گفت: در این آزمون تعداد 63 هزار و 317 داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که ۵۷ درصد مرد و ۴۳ درصد زن هستند و این آزمون در ۸۳ حوزه امتحانی دانشگاه و مؤسسات آموزش عالی و ۱۶۶ حوزه فرعی در ۷۷ شهرستان برگزار می‌شود.

دکتر صدر افزود: در آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سال ۱۴۰۳ تعداد 32 هزار و 136 داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که ۵۹ درصد زن و ۴۱ درصد مرد هستند و این آزمون در ۳۷ حوزه امتحانی دانشگاه و مؤسسات آموزش عالی و ۷۷ حوزه فرعی در ۳۱ شهرستان برگزار می‌شود.

وی در مورد آزمون انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال ۱۴۰۳، تصریح کرد: در این آزمون تعداد 5 هزار و 486 داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۹ درصد مرد و ۳۱ درصد زن هستند و این آزمون در ۳۴ حوزه امتحانی دانشگاه و مؤسسات آموزش عالی و ۵۵ حوزه فرعی در ۳۱ شهرستان برگزار می‌شود.

معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در پایان به داوطلبان ثبت‌نام کننده توصیه کرد برای کسب اطلاعات دقیق و کامل درباره این آزمون‌ها، اطلاعیه‌های منتشر شده در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور را به دقت مطالعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته