دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار حسینی خبر داد؛

ثبت ۴۴ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی منتهی به مرز‌های غربی

ثبت ۴۴ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی منتهی به مرز‌های غربی
رئیس پلیس راهور فراجا از افزایش ۱۵ درصدی تردد وسایل نقلیه با ثبت ۴۴ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی منتهی به مرز‌های مشترک با کشور عراق خبر داد.
کد خبر : 929028

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار تیمور حسینی، با اعلام آغاز پیک بازگشت زوار اربعین حسینی اظهار کرد: بنا بر آمار اعلام شده، بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار زائر از مرز‌های کشور خارج شده‌اند که نیمی از آنها به کشور بازگشته‌اند.

وی با بیان اینکه مرز مهران همچنان پرترددترین گذرگاه بوده و نسبت به سال گذشته افزایش ۳ درصدی تردد را به نام خود ثبت کرده است تصریح کرد: بعد از مهران، مرز‌های شلمچه، خسروی، چزابه و مرز هوایی به ترتیب بیشترین حجم تردد زائران اربعین حسینی را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس پلیس راهور فراجا افزود: با توجه به ثبت رقم ۴۴ میلیون تردد وسیله نقلیه مشخص شد حجم کلی تردد وسایل نقلیه نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافته است

وی خاطرنشان کرد: این حجم بالای تردد، سبب شده تا شاهد ترافیک در محور‌های منتهی به مرز‌ها به ویژه محور‌های منتهی به مرز مهران به دلیل استقبال گسترده زائران باشیم.

سردار حسینی، از زائران اربعین درخواست کرد که از عجله و شتاب پرهیز کرده و بعد از هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند؛ همچنین از رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته