دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کمبود ۶۰۰۰ اتوبوس در ایام اربعین/ اعلام آمادگی تپسی و اسنپ برای جابجایی زائران

کمبود ۶۰۰۰ اتوبوس در ایام اربعین  اعلام آمادگی تپسی و اسنپ برای جابجایی زائران
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به آخرین خبر‌ها درباره جابجایی زائران اربعین در سال جاری اشاره کرد وگفت: امسال نیز علی رغم کمبود ۶۰۰۰ اتوبوس برای جابجایی مسافران اربعین ، بر اساس برنامه ریزی‌ها قرار است از سایر ظرفیت‌های موجود در کشور در ایام برگزاری مراسم اربعین استفاده شود.
کد خبر : 921319

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، داریوش امانی با اشاره به برگزاری مراسم اربعین، گفت: امسال نیز ۲۰ روز قبل ازبرگزاری مراسم اربعین پیش فروش بلیت سفر اربعین آغاز می‌شود، اما امسال هیچ پیش فروشی در مرز مهران نخواهند داشت.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ادامه داد: از سوی دیگر، امسال نیز درتردد زائران با کمبود ۶۰۰۰ اتوبوس برای اربعین مواجه هستیم، اما با توجه به برنامه ریزی‌ها امسال قرار است از سایر ظرفیت‌های موجود در کشور در ایام اربعین استفاده شود تا شرایط برای زائران اربعین سهل‌تر شود.

امانی با تاکید بر تامین اتوبوس های جدید جهت تسهیل در جابجایی مسافران، گفت: بودجه‌های سنواتی دو سال گذشته که به واردات اتوبوس‌های با کارکرد کمتر از پنج سال منتهی شد، می‌تواند گره‌‌ای  در زمینه تردد زائران با اتوبوس را باز کند و البته ثبت سفارش این اتوبوس‌ها آغاز شده است و امید داریم که واردات این اتوبوس ها آغاز و برای اربعین سال بعد این اتوبوس‌ها به ناوگان افزوده شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در ادامه به بحث جابجایی مسافران اربعین اشاره کرد و گفت: امسال جهت تکمیل‌تر شدن وضعیت جابجایی مسافران اربعین، تپسی و اسنپ نیز در بحث جابه‌جایی مسافران اعلام آمادگی کرده اند و قطعا حضور دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب