دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اقتصاد و دولت آینده/۱۵

رئیس ستاد اقتصادی قالیباف: عزم جدی در کاهش تصدی‌گری دولت در اقتصاد و ریشه کنی فقر

رئیس ستاد اقتصادی قالیباف: عزم جدی در کاهش تصدی‌گری دولت در اقتصاد و ریشه کنی فقر
رئیس ستاد مرکزی فعالان اقتصادی قالیباف گفت:‌ اجازه ندهیم با اسم کاهش تصدی‌گری دولت در اقتصاد، دولت با اجرای آن تنها به صورت شکلی عملیاتی کند، اما به صورت واقعی یک نهاد عمومی غیر دولتی غیر مستقیم تحت نظارت دولت باشد.
کد خبر : 917776

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین مناظره انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ۲۸ خرداد، با حضور آقایان مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علی زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده و محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات و با موضوع «اقتصاد؛ مهار تورم و رشد تولید» برگزار شد.

در این مناظره هر یک از کاندید‌های ریاست جمهوری به وضعیت، چالش‌ها و انتقاد از روند اجرای سیاست‌های اقتصادی دولت‌های گذشته و در نهایت پیشنهاد‌های رفع مشکلات اقتصادی پرداختند.

ریشه کنی پدیده شبه دولتی، بررسی و رفع ابعاد ایجاد فقر در جامعه و قراردادن خزانه دولت در اتاق شیشه ای و تک نرخی کردن ارز، از جمله نکاتی است که قالیباف، نامزد انتخاباتی در این مناظره به آن‌ها پرداخت.

امروز (۲۹ خرداد) محمد رضا پور ابراهیمی رئیس ستاد مرکزی فعالان اقتصادی کشور و رئیس کمیته اقتصادی ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در نشست خبری به مسائل اقتصادی مطرح شده از سوی قالیباف، نامزد انتخاباتی پرداخت.

پور ابراهیمی به برخی از سوالات خبرنگار اقتصادی آنا پاسخ داد. 

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته