مدیرکل حوزه ریاست شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان کرد؛
توجه رئیس جمهور شهید به حوزههای علم و فرهنگ
مدیرکل حوزه ریاست شورای عالی انقلاب فرهنگی بر توجه رئیس جمهور شهید به حوزههای علم و فرهنگ تأکید کرد.
به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدی خادم علیزاده، مدیرکل حوزه ریاست شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفتوگویی با تسلیت شهادت آیتالله رئیسی و جمعی از همراهانش اظهار کرد: حادثه جانگداز شهادت رئیسجمهور محبوب ایران اسلامی، حضرت آیتالله سیدابراهیم رئیسی و جمعی از همراهانش، بهعنوان یک سند ماندگار و الهامآفرین برای رهجویان عدل و حقیقت، در دل تاریخ نقش خود را ایفا خواهد کرد.
وی افزود: گرچه امروز ملت ایران داغدار از دستدادن خدمتگزاری صادق و مجاهدی استوار هستند، اما بیشک طراحی خداوند متعال و تدبیر حکیمانه او در سببسازی حوادث تلخ و شیرین عالم، فراتر از ذهنهای محدود عمل میکند؛ پس باور داریم اینبار نیز همانند بارها تکرار سنت بیتبدیل خداوند، برای این ملت قهرمان و مؤمن، فتح و ظفری آشکار فراهم خواهد آمد.
مدیرکل حوزه ریاست شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: آیتالله رئیسی بهعنوان رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی با ولایتمداری، مردمداری، تواضع، امانتداری و علاقه به خدمتگذاری به نظام اسلامی، یک شخصیت برجسته و متمایز در تاریخ ایران اسلامی است.
علیزاده ادامه داد: ایشان همواره در ذیل توجه زائدالوصف به مردم، نخبگان را بهعنوان بخشی از مردم مدنظر داشتند و راهگشایی برای این عزیزان را مورد تاکید قرار میدادند و از طرفی با توجه به حوزه فرهنگ و اقدامات متقضی را در جهت تقویت فرهنگ انقلابی در کشور بهانجام رساندند.
وی گفت: دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با ادامه راه این شهید بزرگوار از هیچ تلاشی برای تحقق انتظارات شهید آیتالله رئیسی در حوزه علم و فرهنگ دریغ نخواهد کرد، آنچنان که حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، به عنوان یکی از یاران صمیمی آیت الله رئیسی و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با جدیت فراوان منویات مقام معظم معظم و شهید رئیسی را در شورای عالی انقلاب فرهنگی دنبال میکند.
انتهای پیام/
افتخاری مطرح کرد؛
بررسی برگزاری آزمونهای نهایی پایههای دهم، یازدهم و دوازدهم
مدیرکل برنامهریزی حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی:
عملکرد مطلوب در حوزه فرهنگ نیازمند هماهنگی و انسجام دستگاههای مختلف است
با استفاده مجدد از زبالههای زیستی:
تولید برق از مواد زائد گیاهان و جانوران امکان پذیر میشود
آیا سرفصل های درسی در مدارس و دانشگاهها نیاز به بازنگری دارد؟