دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1403 - 08:54
حاتم‌زاده:

رسالت پارک‌های علم و فناوری در ۱۴۰۳ تبدیل علم به ثروت است

رسالت پارک‌های علم و فناوری در ۱۴۰۳ تبدیل علم به ثروت است
رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان عنوان کرد: رسالت پارک‌های علم و فناوری در ۱۴۰۳ تبدیل علم به ثروت است و استادان باید مسیر را برای دانشجویان مهیا کنند.
کد خبر : 911243

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالله حاتم‌زاده رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان در آیین گشایش «رویداد صدرا» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با تأکید بر اهتمام برای برون‌رفت از معضل‌های موجود اظهار کرد: دانشگاه مرکز اشتغال نیست، اما پارک علم و فناوری تا حدودی می‌تواند به‌عنوان یک مرکز اشتغال باشد، اما این مسئولیت را از دانشگاه نمی‌گیرد و به‌عنوان معلمان با توجه به رسالتی که داریم باید آن چیزی که در جهان امروز ما می‌گذرد در حول زمان فعلی هدایت کنیم.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری عنوان کرد: معمولاً علم مجرد کافی نیست، بلکه باید علم را به فناوری، فناوری را به صنعت و صنعت را به توسعه کشور وصل کنیم.

رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان عنوان کرد: رسالت پارک‌های علم و فناوری در سال ۱۴۰۳ تبدیل علم به ثروت است و ما استادان باید مسیر را برای دانشجویان مهیا کنیم.

حاتم‌زاده متذکر شد: در عین حال افرادی که در بازار و شرکت‌های مختلف مشغول هستند باید روش‌ها و مدل‌های مختلف توسعه علمی را بیاموزند و خود را ارتقا دهند.

وی درباره برگزاری رویداد صدرا گفت: برخی از رویداد‌ها مانند صدرا، تانا (توزیع سیستم نوآوری استان گیلان) و اینتکس از رویداد‌هایی است که توانمندی‌های علمی شرکت‌ها را به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته