دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 اسفند 1394 - 09:16
مدیرعامل سازمان پسماند در گفت‌وگو با آنا:

پاکسازی چهره پایتخت از تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی با فعالیت 30 هزار رفتگر

مدیرعامل سازمان پسماند با بیان اینکه تمام ارگان‌های خدمات شهری پس از پایان ساعت رای‌گیری مشغول به جمع‌آوری کاغذها و تراکت‌های تبلیغاتی کاندیداها شدند و این اقدام تا صبح امروز ادامه داشت، گفت: 30 هزار کارگر حوزه خدمات شهری تا صبح شهر را پاکسازی کردند.
کد خبر : 69535

حسین جعفری،مدیرعامل سازمان پسماند در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با بیان اینکه ماموران رفت و روب شهرداری تهران پس از پایان ساعت رسمی انتخابات کار خود را برای جمع‌آوری تراکت‌ها و کاغذهای تبلیغاتی در سطح پایتخت آغاز کردند، اظهار کرد: با توجه به تجربیاتی که از سنوات گذشته داشتیم دیروز جلسه‌ای را با حضور معاونت خدمات شهری شهرداری تهران تشکیل داده و از تمام ادارات و سازمان‌های مختلف خدمات شهری برای رفت و روب روز بعد از انتخابات استفاده کردیم.


وی با بیان اینکه کار پاکسازی شهر از تراکت‌های تبلیغاتی صبح امروز به پایان رسید، افزود: امروز که مردم به محل کار خود می‌رفتند با چهره جدیدی از شهر روبه‌رو شدند،برای اینکه کار سریع‌تر پیش برود از بخش‌های مختلف ازجمله کارگران فضای سبز و کارگرانی که در اختیار پیمانکاران بودند،استفاده کردیم.


مدیرعامل سازمان پسماند با بیان اینکه پس از پایان زمان رأی گیری رفت و روب و امحاء آثار تبلیغات کاندیداها آغاز شد، عنوان کرد: فضاهای سبز شهری و سایر المان‌های شهری پاکسازی شدند کارگران در بعضی از مناطق تا ساعت 4 صبح و در برخی دیگر از مناطق با یک ساعت تأخیر کار پاکسازی را انجام دادند.


جعفری با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کردیم برای پاکسازی شهر از تبلیغات کاندیداها باید از 80 درصد پرسنل خود استفاده کنیم، توضیح داد: اما حجم تبلیغات نسبت به گذشته بی‌سابقه بود و ما در نهایت مجبور شدیم از تمام ارگان‌های خدمات شهری برای پاکسازی و امحاء تبلیغات استفاده کنیم.


به گفته مدیرعامل سازمان پسماند از شب گذشته تا امروز صبح 30 هزار نفر کارگر در سطح شهر تهران مشغول جمع‌آوری تبلیغات کاندیداها بودند.


وی در پاسخ به این سوال که چه میزان از این تبلیغات قابل بازیافت هستند، تصریح کرد:تبلیغاتی را که روی مقوا یا کارتن‌ها انجام شده،می‌توان بازیافت کرد اما برخی از اوراق تبلیغاتی به گونه‌ای برای الصاق به دیوار آغشته به چسب شده بود که امکان بازیافت آنها وجود نداشت و در نهایت ما مجبور هستیم آنها را بسوزانیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته