دانشگاه تربیت مدرس در پساکرونا شیوهنامه آموزش ترکیبی دارد
سید محمود قاسمپوری در گفتوگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره ارزیابی کیفیت کلاسهای آموزشی دانشگاه تربیت مدرس در بستر الکترونیک، گفت: در سامانه یاگیری الکترونیکی (LMS) ابزارهای خوبی برای برخی نظارتها از جمله دادن تکالیف و تعیین مهلت، انجام کوئیز (آزمونک)، امکان پرسش و پاسخ شفاهی وغیره برای محک زدن دانشجویان و یادگیری آنها وجود دارد.
رئیس دفتر آموزشهای آزاد و اداره یادگیری الکترونیکی دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به اینکه علاوه بر ارزیابی دانشجویان نیاز است کلاسهای مجازی و نحوه انتقال درس توسط اساتید نیز در بستر الکترونیک مورد بررسی قرار گیرد، بیان کرد: در مورد نظارت بر کلاس، روند تدریس و تسلط اساتید مربوطه، تعداد ۵ سوال به ۱۰ سوال ارزشیابی دانشجویان اضافه شده که هدف آن صرفا سنجش مهارت اساتید میباشد. معمولا ۷۰ درصد یک کلاس باید به این سوالات پاسخ دهند تا مجوز آزمون نهایی را پیدا کنند، نتایج این ارزشیابی به صورت محرمانه مانده و در ترم آینده در اختیار اساتید قرار میگیرد.
قاسمپوری با اشاره به اینکه آموزش در بستر الکترونیک در زمان شیوع ویروس همهگیر کرونا به دانشجویان برای بازنماندن از تحصیل کمک کرده است، خاطرنشان کرد: دانشگاه تربیت مدرس در پساکرونا نیز شیوهنامه آموزش ترکیبی دارد و در مواقع تعطیلات اضطراری از جمله بحرانها، آلودگی هوا وغیره مورد استفاده قرار میگیرد.
انتهای پیام/
انتهای پیام/