دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 تير 1400 - 19:27

تصویب خرید ۳۲۲ عنوان کتاب از سوی هیئت انتخاب و خرید کتاب وزارت ارشاد

هیئت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مصوبات جلسه ۶۳۳ و تصویب خرید ۳۲۲ عنوان کتاب را اعلام کرد.
کد خبر : 591313
1



به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا در جلسه ۶۳۳ هیئت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خرید ۳۲۲ عنوان کتاب در ۵۳ هزار و ۱۵۰ نسخه به مبلغ کل ۱۹ میلیارد و ۸۳۱ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال تصویب شد.


عناوین کتاب‌های مصوب برای خرید در سایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در تارنمای هیئت انتخاب و خرید کتاب به نشانی https://mof.farhang.gov.ir/fa/home/book بارگذاری شده است.


مراحل تحویل کتاب و سایر مدارک به شرح زیر است:


الف) ناشران بعد از اطلاع از تصویب عناوین ارسالی‌شان همراه با کتاب‌های مصوب به میزان اعلام شده، به انبار کتاب واقع در جاده مخصوص کرج، کیلومتر ١٠، روبه‌روی شهاب خودرو، خیابان نخ زرین، خیابان شهید جلال، روبه‌روی صنایع آموزشی (هنرستان پیام شهید)، تلفن ۵١-۴۴۵۴۵١۴٩، مراجعه کنند و پس از تحویل کتاب‌ها و دریافت رسید انبار، طی مراجعه به امور مالی معاونت امور فرهنگی وزارتخانه (اتاق ٣٢۵)، مدارک زیر را به مسئول ذی‌ربط تحویل دهند:


۱- رسید انبار ٢ برگی (نسخه ذی حسابی و امور مالی)


۲- کپی پروانه نشر معتبر (از زمان تحوبل مدارک به معاونت، حداقل تا یک ماه اعتبار داشته باشد)


۳- فاکتور فروش (اصل و تصویر):


الف) باید در سربرگ انتشارات و به‌صورت رسمی باشد. (داشتن آرم، نشانی و شماره تلفن انتشارات در سربرگ الزامی است)


ب) فاکتورها دارای شماره و تاریخ باشند و تاریخ فاکتور و تاریخ رسید انبار برابر باشند.


ج) در قسمت خریدار، فقط نام معاونت امور فرهنگی ذکر شود.


د) از اعلام شماره حساب و مانده بدهی در داخل فاکتور اجتناب شود.


و) مهر و امضا فقط با خودکار یا قلم جوهر آبی مورد قبول است.


۴- پرینت شماره شبا بانک ملی و تأییدیه بانک به نام صاحب پروانه نشر یا انتشارات:


الف) ناشران هنگام دریافت رسید انبار، حتماً به تطبیق اطلاعات مندرج در آن با مشخصات کتاب بپردازند تا درصورت مغایرت‌های احتمالی، مراتب مورد رسیدگی قرار گیرد، در غیر این صورت اعمال تغییرات در مراحل بعدی میسر نخواهد بود.


ب) مهلت مراجعه به انبار، تحویل کتاب و مدارک به امور مالی تا ٣ ماه بعد از اعلام در سایت است. از این رو باتوجه به اقتضائات اداری ـ مالی معاونت، مراجعات بعد از مهلت مقرر مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرد.


ج) برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن‌های دفتر تحویل کتاب و برگزاری جلسات ۳۸۵۱۳۰۴۹، دفتر تنظیم حواله خرید ۳۸۵۱۲۸۵۰ و دفتر امور مالی ۳۸۵۱۲۹۹۴ تماس بگیرید.


انتهای پیام/4127



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب