دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 دی 1399 - 15:52
تازه‌های نشر دانشگاه آزاد اسلامی؛

جایگاه کتاب «به ریو به ری گشتی» بین دانشگاهیان چگونه است؟

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز، جایگاه کتاب «به ریو به ری گشتی» میان استادان و دانشجویان را تشریح کرد و گفت: این کتاب جزء منابع درسی مورد استفاده در بیشتر دانشگاه‌ها ازجمله علامه طباطبایی تهران است.
کد خبر : 556549
IMG_3724.JPG

فاروق یزدان‌ستا  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در سقز از چاپ و انتشار  ترجمه کتاب  با عنوان «به ریو به ری گشتی» (به زبان کُردی) خبر داد و گفت: این کتاب ترجمه‌ای از کتاب مدیریت عمومی تألیف علی علاقه‌بند به زبان کُردی بوده که توسط این‌جانب (یزدان‌ستا) ترجمه و تدوین شده است.




بیشتر بخوانید:


گامی نو در مسیر غنای کتابخانه تخصصی زبان کُردی




وی با تشریح محتوای اثر  «به ریو به ری گشتی» اضافه کرد: کتاب مدیریت عمومی علی علاقه‌بند یکی از منابع حائز اهمیت در مقاطع تحصیلی رشته مدیریت به‌شمار می‌رود و در بسیاری از مراکز دانشگاهی استادان این رشته به این کتاب به‌عنوان یکی از منابع درسی و آموزشی می‌­نگرند.


عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز عنوان کرد: کتاب مدیریت عمومی علی علاقه‌بند در حوزه مباحث عمومی مدیریت است که به‌صورتی گویا و خلاصه مباحث مطرح در این حوزه را پوشش می‌دهد.


کتاب مدیریت عمومی تاکنون 30 بار تجدید چاپ شده است


یزدان‌ستا مطرح کرد: کتاب مدیریت عمومی به‌صورتی است که مفاهیم آن برای همه دانشجویان در رشته‌های مدیریت با هر گرایشی و حتی رشته‌های غیرمدیریتی قابل استفاده بوده و جزء منابع درسی مورد استفاده در اکثر دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه علامه طباطبایی تهران است.


وی تأکید کرد: منبع یادشده تاکنون بیش از 30 بار تجدید چاپ شده و این خود نشان از اهمیت این کتاب و جایگاه علمی آن دارد.


عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی که به‌دنبال افزایش کیفیت و گستره فعالیت علمی  خود در منطقه است با چنین فعالیت‌های توان رقابتی دانشگاه را در خارج از ایران افزایش می‌دهد.


یزدان‌ستا متذکر شد: با استفاده از این کتاب به‌عنوان منبع درسی آن را  به زبان کُردی ترجمه کردم و امیدوارم غنای این کتاب در ترجمه حفظ و قابلیت استفاده برای دانشجویان را داشته باشد.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته