دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آذر 1399 - 11:56
دبیرکل اتحادیه علمای مقاومت:

شاهد مرگ توافقنامه اسلو به‌ دست کسانی هستیم که آن را امضا کرده بودند

دبیرکل اتحادیه علمای مقاومت با محکوم کردن عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت: شاهد مرگ توافقنامه اسلو به‌وسیله امضاکنندگانش هستیم.
کد خبر : 546807
manar-06124840014623887382.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از رادیو النور، شیخ «ماهر حمود»  در آغاز ششمین کنفرانس بین‌المللی اتحادیه علمای مقاومت در بیروت گفت: امروز شاهد مرگ توافقنامه اسلو به‌ دست کسانی هستیم که آن را امضا کرده بودند، زیرا انتفاضه سنگ باید در آینده  نزدیک در ذهن ما زنده و جاویدان بماند.


وی افزود: ما نوع عادی‌سازی روابط و تسلیم شدن در برابر دشمن صهیونیستی و استکبار آمریکایی را محکوم می‌کنیم و آشکارا می‌دانیم عادی‌سازی روابط حتی برای حامیانش نیز مفید نخواهد بود.


دبیرکل اتحادیه علمای مقاومت با تأکید بر اینکه عادی‌سازی مجرمانه روابط نتیجه روح مریض، عقل احمق و ساختاری مزدورانه است و علمای مقاومت در جهان اسلام آن را محکوم می‌کنند، عنوان کرد: با وجود این، معتقدیم این توافقنامه‌ها چیزی جز برگه‌های داخل زباله‌دانی نیست، تأثیری بر خطوط کلی و اهداف ما نخواهد گذاشت و مقاومت ما بیش از پیش می‌شود.


حمود گفت: پروژه عادی‌سازی روابط در نتیجه شکست صهیونیست‌ها در جنگ 2006 و طراحی توطئه علیه مقاومت و فعال‌سازی فرقه‌گرایی در جهان اسلام به‌وسیله توطئه علیه سوریه است که از مقاومت حمایت می‌کند. آمریکایی علنی اعتراف کرده‌اند میلیاردها دلار برای خدشه‌دار کردن چهره مقاومت و حمله به عراق، لیبی و سوریه هزینه کرده‌اند.


انتهای پیام/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته