دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رمضان‌پور مطرح کرد؛

ثبت ۱۶۰۰ ایده در «چالش کرونا»

سرپرست تیم داوران فنی چالش کرونا گفت: تاکنون در «چالش کرونا» ۱۶۰۰ ایده ثبت شده و از این تعداد ۴۰۰ ایده غربال شده است.
کد خبر : 491020
1399021510091019020292174-۱.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حسین رمضانپور با اشاره به آمار‌های به‌دست آمده از ایده‌های ثبت شده در «چالش کرونا» اظهار کرد: تاکنون در «چالش کرونا» ۱۶۰۰ ایده ثبت شده و از این تعداد ۴۰۰ ایده غربال شده است که از میان ۴۰۰ ایده، حدود ۵۰ ایده مربوط به حوزه کسب و کار آنلاین و وب بود.
وی درباره فرآیند‌‌های انتخاب ایده‌ها گفت: در تیم تکوین سعی کردیم که فرآیندهایی را برای داوری طراحی کنیم که بتوانیم براساس آن فرآیندها به ایده‌ها امتیاز دهیم و بهترین ایده‌ را از بین ایده‌ها انتخاب کنیم.
سرپرست تیم داوران فنی چالش کرونا با اشاره به فرآیندهای انجام شده در راستای بررسی ایده‌ها افزود: فرآیندی که برای بررسی ایده‌ها درنظر گرفته شده است، مراحل مختلفی دارد که از مرحله اعتبارسنجی شروع شده و ایده‌ها را باتوجه به ایده‌های هم دسته خود، مورد سنجش قرار می‌دهیم و در هرمرحله که ایده‌ای امتیاز کمتری دریافت کند، حذف می‌شود .
رمضانپور با اشاره به مراحل پایانی انتخاب ایده‌های برتر عنوان کرد: در انتها بررسی ابعاد پروژه، ابعاد پیاده‌سازی که همان مرحله قابل اجرابودن ایده و ابعاد مالی را داریم که از مهم‌ترین مراحل کسب و کارها هستند و در آخر بر اساس مسائلی مانند میزان اثرگذاری ایده، فاصله تا نقطه سر به سر که سود و زیان ایده است، نوآوری و پتانسیل واقعی(بقا)، توسط این موارد امتیازات انتهایی هر ایده را مشخص می‌کنیم.
سرپرست تیم داوران فنی چالش کرونا با اشاره به ایده‌های ثبت شده در دسته‌های مختلف در چالش کرونا تصریح کرد: درحال حاضر ایده‌های ثبت شده در دسته‌های پزشکی، روانشناسی، بیوانفورماتیک، کشاورزی، کسب و کار، اجتماعی و فرهنگی هستند که بازده بزرگی هستند که همه نقطه اتصال بزرگی بر روی کسب و کار آنلاین و وب دارند که این مورد خود جای خوشحالی دارد.
انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته