دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کارگردان برنامه فیتیله‌: این واکنش‌ها بسیار دردناک است/ خودم آذری‌زبان هستم

از نگاه محمد مسلمی، کارگردان برنامه فیتیله‌، مجموعه اقوام ایرانی در کنار هم سرزمین بزرگ ایران را شکل داده‌اند و در این برنامه همیشه ایران با همه اقوام، آیین‌ها و گویش‌ها دیده شده است.او درباره واکنش‌هایی که به برنامه روز جمعه نشان داده شد،گفت: ما به عشق مردم زنده‌ایم و این واکنش‌ها بسیار دردناک است.
کد خبر : 48495

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از جام‌جم، کارگردان برنامه فیتیله که خود آذری‌زبان است، درباره اجرای لهجه آذری در برنامه فیتیله گفت: بارها در این برنامه و حتی در سریال «عکاس‌خانه» لهجه آذری داشته‌‌ام و همیشه به ادبیات، فرهنگ و فهم مردمم ایمان داشته‌ام. من خودم آذری‌زبان هستم، چطور می‌توانم به خودم و قومی که به آن تعلق دارم توهین کنم در حالی که از میان ما آذری‌ها شاعران بزرگ، شخصیت‌های برجسته علمی و فرهنگی بسیاری به کشور معرفی شده است.


به گفته این کارگردان، ممکن است در جریان 24 سال فعالیت هنری، اشتباهی رخ بدهد اما به این معنا نیست که جریان خاصی در پس آن نهفته باشد یا عموهای فیتیله‌‌ای ابزار کسانی شده باشند که به دنبال اهداف خاصی بوده‌اند. این کارگردان یادآوری کرد پدران و مادران زیادی وقتی کودک بوده‌اند به تماشای برنامه‌ عموهای فیتیله‌ای نشسته‌اند و امروز همراه بچه‌ها تماشاگر این برنامه هستند؛ همین‌طور بسیاری از آنها با اعتماد فرزندشان را پای این برنامه نشانده‌اند.


انتهای پیام/

برچسب ها: فیتیله
ارسال نظر
هلدینگ شایسته