دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 خرداد 1398 - 03:33

کانوا؛ بهشتی برای طراحان و گرافیست‌ها

کانوا ابزاری برای طراحی گرافیکی است که به کاربران اجازه می‌دهد انواع متنوعی از طرح‌ها را خلق کنند.
کد خبر : 399589
photo-1541359927273-d76820fc43f9.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری  و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، کانوا که در سال 2012 راه‌اندازی شد یک سایت مخصوص طراحی است که به شما اجازه می‌دهد لوگو، پوستر، رزومه، اینفوگرافی، کارت تجاری و آگهی بسازید.


این سایت 60 هزار الگوی گرافیکی دارد که تنوع گسترده‌ای را در اختیار کاربران می‌گذارد. فرقی ندارد که طراح حرفه‌ای باشید یا یک کاربر آماتور، کانوا انتظارات همه را برآورده می‌کند.


برای استفاده از امکانات این سایت تنها نیاز دارید، حساب کاربری در آن ایجاد کنید. البته برخی از فایل‎ها در کانوا رایگان نیست و کاربر برای استفاده از آنها باید مبلغی را پرداخت کند.


کانوا در هر قسمت به کاربران اجازه شخصی‌سازی‌های گرافیکی می‌دهد تا بتوانند برای تصاویر از لایه‌های مختلف و فونت‌های متنوع استفاده کنند. تغییر اندازه صفحات و شفافیت نیز توسط کاربر کنترل می‌شود.


در سال اول راه‌اندازی کانوا بیش از 750 هزار کاربر از این سایت برای طراحی استفاده کردند. از این سایت به‌عنوان ابزاری برای تولید مواد بازاریابی شرکت‌ها و سازمان‌ها استفاده می‌شود. در حال حاضر 200 کارمند در دفاتر استرالیا و سن‌فرانسیسکو کانوا مشغول به کار هستند.


انتهای پیام/4021/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته