دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 تير 1398 - 04:00

معرفی برنامه‌ای برای یادگیری زبان اسپانیایی

مِمریس یک اپلیکیشن کاربردی برای یادگیری زبان اسپانیایی است که با استفاده از روش خاصی آموزش زبان را جالب می‌کند.
کد خبر : 383653
Spanish-language-basics_page_1-1024x385.png

به گزارش خبرنگار حوزه‌ علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گوشی‌های هوشمند این روزها نقش آچار فرانسه‌ای را دارند که انسان می‌تواند برای هر کاری از آنها استفاده کند. از مدیریت زمان و آهنگ‎سازی تا یادگیری زبان و ویرایش ویدئو را می‌توان از طریق این وسایل الکترونیک جادویی انجام داد.


بسیاری زبان اسپانیایی را زبان تجارت می‌دانند، بنابراین یادگیری آن خالی از لطف نیست. برای یادگیری زبان اسپانیایی می‌توانید از اپلیکیشن‌های رنگارنگی که توسعه داده‌ شده‌اند، استفاده کنید.


یکی از این برنامه‌های کاربردی ممریس است. بسیاری از متخصصان زبان توصیه می‌کنند که زمان زیادی را صرف یادگیری گرامر نکنید. وقتی کودکی در حال آموختن زبان مادری خود است، از قوانین آن اطلاعی ندارد اما باز هم آن را فرامی‌گیرد.


توصیه می‌شود که در هنگام یادگیری زبان دوم تمرکز ویژه‌ای روی گسترش دامنه لغات و نحوه استفاده از آنها در متن داشته باشید که شبیه به روشی است که کودکان زبان مادری خود را فرامی‌گیرند.


اپلیکیشن ممریس توجه ویژه‌ای به آموزش زبان داشته است. این برنامه با استفاده از روش فلش‌‌کارت و تکرار بافاصله لغات جدید را به کاربران آموزش می‌دهد.


یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد ممریس توجه به تفاوت‌های منطقه‌ای در آموزش زبان اسپانیایی است. در زبان انگلیسی برخی واژه‌ها در گویش بریتیش و امریکن تفاوت دارند، کلمات زبان اسپانیایی نیز بسته به منطقه تفاوت دارد. ممریس لغات متفاوت در گویش‌های مختلف زبان اسپانیایی را نیز یاد می‌دهد.


در این اپلیکیشن از دوره‌های آموزشی ایجادشده توسط کاربران استفاده می‌شود، بنابراین مواد آموزشی هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شوند. حتی زمانی که کاربر تمام دروس رسمی ممریس را تمام کرده باشد نیز می‌تواند از محتوای آموزشی جدید بهره‌مند شود.


استفاده از ممریس رایگان است و نسخه هماهنگ با دستگاه‌های اندرویدی و سیستم عامل iOS در دسترس کاربران قرار دارد.


انتهای پیام/4021/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته