دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 خرداد 1398 - 05:42

سبک‌زندگی متناسب با محیط زیست را با «کلایمت» تجربه کنید

«کلایمت» اپلیکیشنی برای ایجاد سبک زندگی سبز و سازگار با محیط زیست است که توصیه‌های کاربردی برای سالم‌تر شدن زندگی به کاربر ارائه می‌دهد.
کد خبر : 385996
Green-lifestyle-1.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه‌ علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، این روزها با توجه به آلودگی هوا و گرمایش زمین بسیاری از تکنولوژی‌ها سازگار با محیط زیست یا به عبارت دیگر سبز ساخته می‌شوند. ثابت شده است که این سبک زندگی مزایای زیادی برای انسان دارد.


هدف از سبک زندگی سازگار با محیط زیست صرفه‌جویی در انرژی و نگهداری از محیط زیست است. البته این روش باعث صرفه‌جویی در هزینه و پول نیز می‌شود.


بدین ترتیب نه‌تنها انرژی کمتری مصرف شده بلکه در هزینه‌های آب، برق و گاز هم بیشتر صرفه‌جویی می‌شود. همچنین این روش به سبز ماندن سیاره زمین نیز کمک می‌کند.


کلایمت یکی از برنامه‌های کاربردی است که به شما کمک می‌کند سبک زندگی‌تان را آرام آرام سبزتر کنید. فرقی ندارد که به گرمایش زمین باور داشته باشید یا خیر، این برنامه، اطلاعات مفیدی را در خصوص تغییرات آب‌وهوایی و عواقبت آن در اختیار شما قرار می‌دهد.


کلایمت گام‌به‌گام شما را به هدف نهایی که سبک زندگی سبز و سازگار با محیط زیست است، راهنمایی می‌کند. این برنامه که توسط یک انجمن تکنولوژی خصوصی توسعه داده شده است، کمک می‌کند تا فعالیت‌های سبز و سازگار با محیط زیست پیدا کنید.


بدین ترتیب نه‌تنها به محیط زیست کمک می‌شود، بلکه سبک زندگی شما نیز سالم‌تر خواهد شد. استفاده از کلایمت بسیار آسان است. در ابتدا کاربران می‌توانند تنظیمات پروفایل خود را روی موضوعات موردعلاقه‌‌شان متمرکز کنند.


بدین ترتیب پس از ورود به برنامه، فعالیت‌های سازگار با محیط زیستی نشان داده می‌شود که مطابق با علاقه‌مندی‌های کاربر است؛ در مرحله بعدی کاربر می‌تواند فعالیت موردنظرش را انتخاب کند و انجام دهد.


پس از تکمیل فعالیت، کاربران می‌توانند آن را در شبکه‌های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارند. یکی دیگر از ویژگی‌های کلایمت این است که می‌تواند موفقیت فعالیت را پیگیری کند تا تعداد افرادی که با کار شما تشویق به عضویت شده‌اند را پیدا کند.


انتهای پیام/4115/4021/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته