۰۷/ اسفند /۱۴۰۳
ظفری:

روابط‌عمومی‌ شهرداری‌ها برای ارومیه ۲۰۲۰ آماده شوند

عضو هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران تأکید کرد: روابط عمومی‌ واحد‌های تابعه شهرداری ارومیه شهر را برای ۲۰۲۰ آماده کنند تا در سایه آن شاهد رونق گردشگری باشیم.
178958_227.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شهرداری ارومیه؛ کارگاه آموزشی یکروزه رسانه و گردشگری با تدریس عضو هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران به همت مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ارومیه برگزار شد.


آرش ظفری در این دوره آموزشی با توجه به «ارومیه ۲۰۲۰ شهر ایده‌آل برای گردشگری»، عنوان کرد: روابط عمومی‌های واحد‌های تابعه شهرداری ارومیه شهر را برای  ۲۰۲۰  آماده کنند تا در سایه آن شاهد رونق گردشگری باشیم.


وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین مسئولان و مردم است، افزود: روابط عمومی‌ها باید با اخلاق‌مداری و مردم‌داری و با اولویت مخاطب‌شناسی حلقه ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.


عضو هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران بیان کرد: مسئولان روابط عمومی‌ها وظیفه دارند پیگیر مشکلات مردم باشند. 


ظفری گفت: روابط عمومی‌ها باید مباحث امید‌آفرینی را پیگیر باشند و مدیران سازمان متبوع خود را از اوضاع اطراف مطلع کنند.

گوشتیران
قالیشویی ادیب

انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/


ارسال نظر