روابطعمومی شهرداریها برای ارومیه ۲۰۲۰ آماده شوند

به گزارش گروه استانهای خبرگزاری آنا از شهرداری ارومیه؛ کارگاه آموزشی یکروزه رسانه و گردشگری با تدریس عضو هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران به همت مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شهرداری ارومیه برگزار شد.
آرش ظفری در این دوره آموزشی با توجه به «ارومیه ۲۰۲۰ شهر ایدهآل برای گردشگری»، عنوان کرد: روابط عمومیهای واحدهای تابعه شهرداری ارومیه شهر را برای ۲۰۲۰ آماده کنند تا در سایه آن شاهد رونق گردشگری باشیم.
وی با بیان اینکه روابط عمومیها پل ارتباطی بین مسئولان و مردم است، افزود: روابط عمومیها باید با اخلاقمداری و مردمداری و با اولویت مخاطبشناسی حلقه ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.
عضو هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران بیان کرد: مسئولان روابط عمومیها وظیفه دارند پیگیر مشکلات مردم باشند.
ظفری گفت: روابط عمومیها باید مباحث امیدآفرینی را پیگیر باشند و مدیران سازمان متبوع خود را از اوضاع اطراف مطلع کنند.
انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/
انتهای پیام/
عزم جدی مسئولان شهری برای رونق گردشگری ارومیه
دریچهای بیحساب برای اعطای تابعیت به خارجیها در حال باز شدن است
ساخت ۱۵ غرفه برای هنرمندان صنایع دستی در آذربایجانغربی
حاشیههای خارج از محدوده شهر ارومیه زیباسازی میشود
- ساک دستی
- ثبت شرکت
- بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران
- پالت پلاستیکی
- خرید ادویه
- خرید فالوور واقعی
- فونیکس
- خشکشویی آنلاین اکتیو کلینرز
- آهنگ جدید
- سفارش چاپ پرچم
- تلفن ابری
- صرافی نوبیتکس
- صرافی توبیت
- ال بانک
- انبار هوشمند فلزات گرانبها
- اهنگ جدید
- خرید قهوه
- اخبار بورس
- چک لیست لوازم اسکی
- وکیل
- رزرو بلیط هواپیما
- خرید هاست