دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گلابی‌رضایی مطرح کرد:

پیگیری آموزه‌های دینی در جامعه با استفاده از قاریان قرآن

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در ارومیه گفت: وقتی مسئولان جامعه از جنس قاریان قرآن کریم باشند، دغدغه قرآنی نیز در بطن جامعه به‌وجود آمده و رشد می‌کند.
کد خبر : 319704
DSC_0028.jpg

علی گلابی‌رضایی در خصوص فعالیت‌هایی که توسط کمیته اطلاع‌رسانی برای برگزاری هرچه بهتر مرحله کشوری مسابقات قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه انجام شده استبه خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: برگزاری نشست خبری یک هفته قبل از برگزاری مسابقات، انجام تبلیغات محیطی، تزیین سن برگزاری رشته‌های مختلف مسابقات قرآن و عترت در چهار سالن مجزا به‌عنوان یکی از سن‌های خوب دوره‌های مختلف مسابقات در کشور، ازجمله این اقدامات بوده است.


وی ادامه داد: طراحی تندیس‌ها و دعوت‌نامه‌ها و ارسال آنها، پوشش اخبار، ساخت تیزر بیست و سومین دوره مسابقات کشوری قرآن و عترت  دانشگاه آزاد اسلامی، ساخت کلیپ پایانی با جمع‌بندی نحوه برگزاری بخش‌ها و رشته‌های مختلف مسابقات، طراحی لوح های سپاس و پوشش تصویری مسابقات قرآنی ازجمله دیگر فعالیت‌ها بوده است.


رئیس کمیته تبلیغات مسابقات قرآن دانشگاه آزاد با بیان اینکه‌ توجه به قرآن در دستگاه‌های اجرایی در دهه اخیر قابل مقایسه با دهه‌های قبلی نیست، عنوان کرد: در دهه ۷۰ شمسی چند سازمان و ارگان از متولیان محافل انس با قرآن بودند؛ بنابراین در میان جوانان آن دوره شور و شوق وصف‌ناپذیر در شرکت به مسابقات قرآن کریم و یا تماشای آن به چشم می‌خورد که حاصل آن دوره از مسابقات امثال حامد ولی‌زاده، وحید وکیلی و مرتضی سلیمانی بودند که در مسابقات بین‌المللی قرآن خوش درخشیدند و رتبه برتر جهانی را کسب کردند.


گلابی‌رضایی به سخنان حجت‌الاسلام قریشی مبنی بر استفاده از قاریان قرآن در پست‌های مدیریتی اشاره کرد و افزود: دلیل بیان چنین فرمایشی از امام‌جمعه ارومیه در دو سال گذشته این است که وقتی مسئولان جامعه از جنس قاریان قرآن کریم باشند، دغدغه قرآنی نیز در بطن جامعه به‌وجود آمده و رشد می‌کند.


رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات بیست و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت ویژه دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی افزود: قرآن و عترت همانند ریسمانی است که تمسک‌کنندگان به آن هیچ‌گاه گمراه نمی‌شوند و لازم است در کنار توجه به عترت در توجه به قرآن نیز نگاه ویژه‌ای از سوی مردم و مسئولان انجام شود.


وی سطح قرآنی آذربایجان‌غربی را بالا و هم‌رتبه استان‌های قم، مشهد و تهران دانسته و عنوان کرد: وجود داوران بین‌المللی در شهر ارومیه که ۹۰ درصد داوران مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی را شامل می‌شود، در کاهش هزینه‌های برگزاری مسابقات قرآن و عترت در ارومیه بسیار مؤثر واقع شده است.


رئیس کمیته تبلیغات مسابقات قرآن دانشگاه آزاد گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت، سازمان اتوبوس‌رانی، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برگزاری بیست و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی همکاری‌های خوبی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه داشته‌اند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته