دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1397 - 04:00
نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی:

تغییر وزیران باید با تغییر تفکر اقتصادی دولت همراه باشد

نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) گفت: تفکر اقتصادی دولت باید به صورت اساسی تغییر کنند وگرنه با تغییر وزیران به نتیجه‌ای نخواهیم رسید.
کد خبر : 307380

مهدی چمران در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا به ضرورت تغییرات در دولت اشاره کرد و گفت: تا وقتی که تغییرات اساسی در تفکر تیم اقتصادی دولت شکل نگیرد، تغییر وزیران نمی‌تواند منشأ اثر برای جامعه و مردم باشد.


نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: متأسفانه تصمیمات در دولت ناپخته است به همین دلیل نتیجه مطلوب و خوبی ندارد؛ اقتصاد جامعه به یک ضوابط و قوانین اساسی و پایدار نیاز دارد تا بتواند آرامش داشته باشد. زمانی کارهای اقتصادی و سرمایه‌گذاری در جامعه صورت می‌گیرد که اقتصاد پایدار باشد و در حالت ناپایداری آرامش اقتصادی شکل نمی‌گیرد.


وی ادامه داد: دولت باید بر اساس مطالعات و بررسی مسائل اقتصادی به تصمیم‌گیری اقدام کنند، هم‌اینک اقتصاددانان باتجربه زیادی داریم که در طیف‌های سیاسی مختلف فعالیت می‌کنند و رهبری نیز در این زمینه به نامه‌ای که به رئیس‌جمهور نوشته شد اشاره کردند.


مهدی چمران تصریح کرد: دولت باید در تصمیم‌گیری اقتصادی بسیار قوی وارد شود و بر روی آن ایستادگی کنند، زیرا تنها با تغییر وزیر به جای نمی‌رسد و اگر بخواهد همین تفکر سیاسی در اقتصاد حاکم باشد، نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

برچسب ها: مهدی چمران
ارسال نظر
قالیشویی ادیب