دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1397 - 00:05
یاران مهربان/ 24

ملاقات با دوستان در دنیای پس از مرگ به روایت نویسنده آمریکایی

داستانی بدیع و خارق‌العاده از میچ البوم که تصور شما را درباره‌ زندگی پس از مرگ و معنای زندگی هر انسان بر روی زمین زیر و رو می‌کند.
کد خبر : 299360

به گزارش خبرنگار ادبیات و کتاب خبرگزاری آنا، کتاب «در بهشت پنج نفر منتظر شما هستند» نوشته‌ «میچ البوم» را پاملا یوخانیان به فارسی برگردانده است.


میچ البوم نویسنده‌ای کم‌کار، اما بسیار موفق است. کتاب قبلی او «سه‌شنبه‌ها با موری»، مدت‌ها در صدر کتاب‌های پرفروش قرار داشت. پس از این موفقیت درخواست‌های بسیاری از او شد مبنی بر آن که دنباله‌ کتاب سه‌شنبه‌ها با موری را بنویسد. او این کار را نکرد و 6 سال صبر کرد تا «در بهشت پنج نفر منتظر شما هستند» را بنویسد. خودش در این مورد می‌گوید: «آن قدر صبر کردم تا حرف جدید و الهام‌بخش دیگری برای گفتن داشته باشم»، این کتاب هم مدت‌ها در میان کتاب‌های پرفروش دنیا قرار داشت.


روایت میچ البوم در این کتاب شرح ملاقات‌هایی‌ است که قهرمان داستان و یا شاید هر یک از ما در دنیایی دیگر از سر می‌گذرانیم. ملاقات با اشخاصی که در زندگی ما نقش داشتند و هر یک به نوبه‌ خود سر فصلی را در زندگی ما باز کردند؛ حتی بدون این‌که بدانیم این اشخاص مهم‌ترین و تأثیرگذارترین حرکت را در زندگی ما به وجود آوردند و خود از آن غافل بودیم.


در توضیح پشت جلد کتاب آمده است: «ادی، سرباز کهنه‌کاری است که احساس می‌کند در زندگی بی‌معنایش، شامل نگهداری از دستگاه‌های یک شهربازی، به دام افتاده است. در طول سال‌ها، شهربازی عوض شده و ادی هم همین‌طور از جوانی خوش‌بین و امیدوار، به پیرمردی تلخ و دل خسته مبدل می‌شود. زندگی‌اش سرشار از یکنواختی، تنهایی و پشیمانی است» میچ البوم داستانی بدیع و خارق‌العاده آفریده است که تصور شما را درباره‌ زندگی پس از مرگ و معنای زندگی هر انسان بر روی زمین زیر و رو می‌کند.


این کتاب در 176 صفحه به همت نشر قطره چاپ و منتشر شده است.


انتهای پیام/4028


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته