دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 بهمن 1397 - 09:06
غرضی در گفتگو با آنا:

برخی خواص با حاشیه‌پردازی به‌دنبال انحراف مطالبات مردم هستند

فعال و مبارز سیاسی قبل از انقلاب اسلامی گفت: برخی خواص به‌دنبال مطالبه و مشکل اصلی مردم نیستند و با حاشیه پردازی مطالبات را منحرف می‌کنند.
کد خبر : 359920

محمد غرضی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره خاطرات و صحبت‌های موسوی‌خوئینی‌ها در مورد اختلاف جریان‌های قبل از انقلاب اسلامی، اظهار کرد: من خیلی صلاح نمی‌دانم در زمان کنونی برخی صحبت‌های غیرضرور انجام شود.


وی با بیان اینکه خاطرات تاریخی برخی از افراد سبب دعواهای اجتماعی در کشور می‌شود، افزود: دعوای بین احزاب و گروه‌ها به انرژی سیاسی جامعه لطمه وارد کرده و سبب شکاف در اجتماع خواهد شد.


فعال و مبارز سیاسی قبل از انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه اشخاص نباید برای رسیدن به مطالب خود از خاطرات تاریخی سوءاستفاده کنند، ادامه داد: برخی از افراد مانند موسوی‌خوئینی‌ها درصدد بودند که پای رهبری را به وسط میدان بکشند، ولی دود این موضوع به چشم خودشان خواهد رفت.


وی با اشاره به اینکه جناح‌های چپ و راست از مطالبات اجتماعی مردم به دلیل پرداخت به برخی مسائل عقب مانده‌اند، عنوان کرد: رسیدن به خاطرات این افراد هیچ جایگاهی در نزد مردم ندارد و حمله احزاب به یکدیگر در شرایطی مفید نیست.


غرضی با تأکید بر اینکه موضوعاتی که احزاب برای تخریب یکدیگر مطرح می‌کنند، موضوع اصلی کشور نیست و باید این کارها خاتمه یابد و بیشتر به مشکلات مردم رسیدگی شود.


به گزارش آنا، چندی پیش موسوی‌خوئینی‌ها از فعالان اصلاح‌طلب و رئیس شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز در گفتگوی، هاشمی رفسنجانی را رادیکال خطاب کرده و امام موسی صدر را فردی معرفی کرد که با انقلاب اسلامی همراهی نداشته است.


انتهای پیام/4082/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب