دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 فروردين 1394 - 11:00
مسئول کانون بسیج اساتید دانشکده سما واحد رشت:

پروژه‌ها و طرح‌های دانشگاهی باید پیوست فرهنگی داشته باشند

مسئول کانون بسیج اساتید دانشکده سما واحد رشت گفت: بنا بر تاکید سازمان بسیج اساتید کشور از این به بعد پروژه‌ها و طرح‌ها باید پیوست فرهنگی داشته باشند.
کد خبر : 13510

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رقیه‌ پورمقدم در نخستین جلسه حلقه صالحین استادان بسیجی که با محوریت «مهارت توکل و امیدبخشی در زندگی» در دانشکده سما واحد رشت تشکیل شد، با توجه به هر چه فعال‌تر کردن حلقه‌های علمی از سوی استادان بسیجی دانشکده اظهار کرد: حلقه‌های علمی که حداقل از ۴ و حداکثر از هجده دانشجو تشکیل شده است حول محور تخصصی هر رشته به صورت ماهانه تشکیل می‌شود.


مسئول کانون بسیج اساتید دانشکده سما واحد رشت افزود: امسال سازمان بسیج اساتید کشور برنامه‌ای را اتخاذ کرده است و کتاب‌های هشت‌گانه‌ای را در اختیار کانون‌ها قرار داده تا محوریت برگزاری نشست‌های حلقه صالحین بسیج اساتید باشد. به این ترتیب که هر جلد را در اختیار یک استاد قرار خواهیم داد تا با مطالعه آن مسئول برگزاری حلقه در جلسات ماهانه باشد.


رئیس دانشکده سما واحد رشت هم در این نشست با توجه به لزوم بصیرت‌افزایی، گفت: نقش بصیرت در زندگی انسان و موفقیت انسان غیرقابل انکار و چنین نشست‌‌های در آکاهی بخشیدن استادان موثر است که در کنار بعد آموزشی به بعد پرورشی دانشجویان توجه داشته باشند و در این باره نیز انجام وظیفه کنند.


مهندس موسی صرفجو در مورد موضوع محوری این نشست افزود: توکل یعنی انسان همیشه به آنچه مقتضای حق است عمل کند و در این راه به خدا اعتماد کند، که خداوند حامی و پشتیبان کسانی است که‏ حامی و پشتیبان حق هستند.


صرفجو، توکل را در رابطه فرد با خدا مطرح کرد و ادامه داد که این رابطه در اعمال انسان تأثیر داشته و رابطه فرد با خدا را نمایان می‌‌سازد.
در این جلسه همچنین از تعدادی از اساتید فعال بسیجی دانشکده سما واحد رشت تقدیر شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب