دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مهر 1403 - 13:30

معرفی ۶ معاون آموزشی برتر دانشگاه آزاد در سال ۱۴۰۳

معرفی ۶ معاون آموزشی برتر دانشگاه آزاد در سال ۱۴۰۳
۶ معاون آموزشی برتر دانشگاه آزاد اسلامی در واحدهای دانشگاهی سطح کشور در سال ۱۴۰۳ معرفی و تجلیل شدند.
کد خبر : 934645

به گزارش خبرنگار آنا، در حاشیه اجلاس معاونان آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع مستقل نجف‌آباد برگزار شد ۶ معاون آموزشی برتر واحدهای این دانشگاه در سال ۱۴۰۳ معرفی و تجلیل شدند.

حامد علی‌پوربنایی از دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز، یاسر سالاری از دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و واحد کرمان، امیر شاهرخ امینی از دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران‌جنوب، سحر هنرمند جهرمی از دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد ورامین، عباس کریمی از دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج و محمدرضا داداشی از دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و واحد گرگان ۶ معاون آموزشی برتر دانشگاه آزاد اسلامی کشور در سال ۱۴۰۳ هستند.

معاونان آموزشی برتر براساس شاخص‌های ارائه برنامه تحولی مناسب، مطابق با سند تحول دانشگاه، محقق کردن برنامه‌های ارائه شده در گزارش پیشرفت کار، سوابق اجرایی موفق، حسن نظارت بر واحد‌های دانشگاهی تابعه استان، همکاری و مشارکت فعال در طرح‌ها و فعالیت‌های اعلامی از سوی سازمان مرکزی نظیر یادگیری عمیق، کلاس‌های ترکیبی، آزمون متمرکز و سایر موارد، ارسال به‌موقع گزارش سازمان مرکزی و تقلیل کلاس‌های غیرضروری انتخاب و معرفی شده‌اند.

معرفی ۶ معاون آموزشی برتر دانشگاه آزاد در سال ۱۴۰۳

در متن تقدیرنامه که توسط محمد علی‌اکبری معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به معاونان برتر صادر شده، آمده است: اجرای منظم برنامه‌های آموزشی و رعایت دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های سازمان مرکزی دانشگاه باعث ایجاد وحدت رویه در برخورد با چالش‌های روزانه و پایه‌های اصلی موفقیت در اجرای امور آموزشی دانشجویان عزیز و مسائل مرتبط با اساتید گرامی است.

در متن این تقدیرنامه اضافه شده است: تعهد و کوشش شما در راستای ارتقای کیفیت آموزش، همکاری و تعامل مؤثر با اعضای محترم هیئت علمی، کادر گرانقدر و زحمتکش اداری و دانشجویان عزیز و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در دانشگاه، نقش مهمی در تحقق اهداف عالیه و سند تحول و تعالی دانشگاه ایفا می‌کند.

در ادامه متن تقدیرنامه آمده است: امیدواریم با ادامه این مسیر و همچنین بهره گیری از تجریبات ارزشمند اجلاس معاونین محترم آموزشی و مهارتی/علمی، به ارتقای مستمر و روزافزون نظام آموزشی و شکوفایی استعداد‌های دانشجویان عزیز، ارتقای کیفیت آموزش و تحول در دانشگاه کمک کنید.

در این تقدیرنامه بیان شده است: از تلاش‌های ارزشمند همکار ارجمند، در عرصه مقدس علم و دانش و کمک به تحقق اهداف عالی آموزشی دانشگاه که به کسب عنوان «معاون آموزشی و مهارتی برتر دانشگاه آزاد اسلامی در اجلاس معاونین سال ۱۴۰۳» منتج شده است، صمیمانه قدردانی می‌کنیم، توفیق روزافزون سرکارعالی در عرصه‌های مختلف زندگی را از درگاه ایزد منان خواستاریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب