دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

جزئیات آسیب دیدگی امیر آقایی روی صحنه تئاتر/اجرای «رستم و سهراب» کماکان ادامه دارد+فیلم

جزئیات آسیب دیدگی امیر آقایی روی صحنه تئاتر اجرای «رستم و سهراب» کماکان ادامه دارد+فیلم
امیر آقایی بازیگر نقش «رستم» در نمایش «رستم و سهراب» که حین اجرا دچار آسیب‌دیدگی شد، مورد جراحی قرار گرفت.
کد خبر : 929114

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «رستم و سهراب» به کارگردانی حسین پارسایی مدتی است که در باشگاه انقلاب روی صحنه می‌رود و امیر آقایی در این نمایش نقش «رستم» را بر عهده دارد ، او که با لباس و گریم خاص و سنگین هر شب روی صحنه حاضر شده و اسب سواری می‌کند در حین بازی در این نمایش از اسب افتاده و از ناحیه دست دچار آسیب شد که روز گذشته عکس او حین باندپیچی دستش در رسانه‌ها منتشر شد.

هر چند این اتفاق امری عجیب در حین اجرای نمایش برای بازیگران تئاتر نیست و پیش از این نیز برای بازیگران دیگری این اتفاق افتاده بود، در همین نمایش نیز شنیده شده که پردیس احمدیه نیز یک بار دچار آسیب شده است.

به گفته حسین پارسایی کارگردان نمایش ، امیر آقایی مورد جراحی قرار گرفته، الان حالش خوب است و شب گذشته نیز به اجرای خود در این نمایش رسیده است.

نمایش «رستم و سهراب» یک اجرای پربازیگر،‌ با میزانسن و دکور سنگین و حجیم است که هر شب در باشگاه انقلاب روی صحنه می‌رود.

حسین پارسایی به آنا گفت که اجرای این نمایش لغو نشده و کماکان ادامه دارد.

به گزارش آنا، در نمایش رستم و سهراب به کارگردانی حسین پارسایی، پردیس احمدیه در نقش گردآفرید، سینا مهراد در نقش سهراب و الناز شاکردوست در نقش تهمینه حضور یافته اند. نمایش نبرد رستم و سهراب ساعت هشت ونیم شب در استادیوم تنیس باشگاه انقلاب روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته