دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1403 - 10:13

آذربایجانی: یک تیم مخالف تقویت تیم‌های ایرانی‌است/در مورد دور زدن سقف قرارداد چیزهایی شنیدم

آذربایجانی: یک تیم مخالف تقویت تیم‌های ایرانی‌است در مورد دور زدن سقف قرارداد چیزهایی شنیدم
مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت: یک تیم مخالف تصمیمات گرفته شده در جهت تقویت تیم های ایرانی حاضر در آسیاست که خیلی تعجب برانگیز است.
کد خبر : 929016

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پی حواشی پیش آمده در خصوص ثبت قرارداد برخی از بازیکنان تیم فوتبال سپاهان، مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه، در مطلبی که در صفحه شخصی خود منتشر نمود عنوان کرد: همه تلاشمان را کردیم که تیم با ترکیب کامل به آن بازی برسد که برخی سنگ‌اندازی‌ها مانع شد. چند روز قبل از بازی آسیایی نامه ای به فدراسیون نوشتم تا بتوانیم از ظرفیت قانونی بند ۷ سقف دستورالعمل سقف بودجه استفاده کنیم و قرار شد موضوع در کمیته نقل و انتقالات مطرح گردد و نظر همه هم بود که تیم های آسیایی تقویت شوند؛

وی در خصوص علت عدم تصمیم گیری درست افزود: به ما گفته شد که تصمیمات مفیدی هم گرفته شده و ما هم بلافاصله اقداماتمان را برای تکمیل تیم انجام دادیم؛ اما علی رغم اینکه سه تیم موافق بودند، یک تیم مخالف تصمیمات گرفته شده در جهت تقویت تیم های ایرانی حاضر در آسیاست که خیلی تعجب برانگیز است. من هم خبرهایی در خصوص نحوه دور زدن دستورالعمل سقف بودجه شنیده ام که من مرجع تصمیم گیری و قضاوت نیستم؛ البته بعضی ها معتقدند که موضوع خیلی هم شفاف است و همه هم می دانند؛ اما می گویند نمی شود آن را شناسایی کرد! الله اعلم.

آذربایجانی در مورد فعالیت ها جهت متقاعدسازی مسئولان امر در این‌باره گفت: دیروز بعد از رای اعتماد با وزیر جدید ورزش صحبت کردم و ایشان هم نظرشان روی تقویت تیم هاست؛ فرصتی شد تا برای نهادهای نظارتی هم درخواستمان را تبیین کنم؛ اول: اجازه استفاده از ظرفیت بند ۷ قانون بودجه دوم: عطف به ماسبق نشدن قراردادهایی که قبل از ابلاغ این دستورالعمل منعقد شده و سوم: تعیین تکلیف درآمدهای آسیایی سال قبل؛

وی در پایان ضمن تمجید از صبوری بازیکنان و کادرفنی سپاهان خاطرنشان کرد: از کادر و بازیکنانمان که دارند صبوری می کنند تا این مساله حل شود تشکر می کنم و اطمینان دارم که به زودی این موضوع هم حل خواهد شد. اصلاحات نقش جهان هم آغاز شده و تلاشمان این است در بازی های پیش رو، دیگر آنچه در نقش جهان رخ داده تکرار نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته