دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مرداد 1403 - 15:35
رنجبران اعلام کرد؛

ارسال ۱۴۰ مقاله علمی و تحقیقاتی به همایش ملی «ایده‌ها و راهکار‌های نوین در توسعه پایدار حوضه آبریز دریاچه ارومیه»

ارسال ۱۴۰ مقاله علمی و تحقیقاتی به همایش ملی «ایده‌ها و راهکار‌های نوین در توسعه پایدار حوضه آبریز دریاچه ارومیه»
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی از ارسال ۱۴۰ مقاله علمی و تحقیقاتی به همایش ملی «ایده‌ها و راهکار‌های نوین در توسعه پایدار حوضه آبریز دریاچه ارومیه» خبر داد.
کد خبر : 928542

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست شورای سیاستگذاری دبیرخانه همایش ملی «ایده‌ها و راهکار‌های نوین در توسعه پایدار حوضه آبریز دریاچه ارومیه» به همت دبیرخانه برنامه‌های علمی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی و به میزبانی شرکت آب منطقه‌ای این استان برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی این همایش گفت: شرکت آب، محیط‌زیست، جهاد کشاورزی، اتاق بازرگانی در این همایش مشارکت دارند و پنج موضوع و شاخه اصلی همایش اعم از توسعه پایدار منابع آبی، توسعه پایدار محیط‌زیست، توسعه پایدار کشاورزی، توسعه پایدار شهری و روستای و توسعه پایدار اجتماعی و اقتصادی که هرکدام با محور ویژه مورد بحث و تبادل‌نظر‌ علمی و تحقیقاتی خواهند گرفت.

آرش رنجبران افزود: بیش از ۱۴۰ مقاله علمی و تحقیقاتی به دبیرخانه همایش ملی «ایده‌ها و راهکار‌های نوین در توسعه پایدار حوضه آبریز دریاچه ارومیه» ارسال شده که در حال داوری هستند، امیدواریم با نگاه جامع در برگزاری همایش، خروجی آن بستری پیشنهادی برای تکمیل و تدوین اسناد حوزه آبریز دریاچه ارومیه باشد.

وی تأکید کرد: موضوع دریاچه ارومیه یک مطالبه عمومی و مردمی است که این همایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز نیز تأثیر بسزایی خواهد داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی به تلاش‌های و مجاهد‌های شهید آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز درباره مشکلات حوزه آبریز دریاچه ارومیه اشاره کرد و افزود: با طرح‌ها و تحقیقات علمی در این همایش آینده بهتری برای سه استان درگیر در این موضوع پیش‌بینی می‌کنیم و موضوع دریاچه ارومیه یکی از نظام موضوعات جدی در حال رصد بوده که بخش بزرگ پایان‌نامه‌های دانشجویی را به این موضوع سوق داده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته