دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1403 - 14:32

تجلیل از عامل راه‌اندازی ۱۵ آزمایشگاه و کارگاه برق در دانشگاه آزاد اشکذر

تجلیل از عامل راه‌اندازی ۱۵ آزمایشگاه و کارگاه برق در دانشگاه آزاد اشکذر
نشست هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد برگزار و از فعالیت‌های معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر در راه‌اندازی ۱۵ آزمایشگاه و کارگاه برق تجلیل شد.
کد خبر : 927849

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیستمین نشست هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با حضور آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، علی اکبری معاون علوم مهندسی و کشاورزی و محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد و اعضای هیئت امنا برگزار و از محمدرضا انتظاری هیئت علمی و معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر در راستای پرورش و توسعه آموزش‌های مهارت محور رشته مهندسی برق قدردانی شد.

محمدرضا انتظاری که ۱۵ آزمایشگاه و کارگاه برق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر راه‌اندازی کرده نقش ارزنده‌ای در ارتقای مهارت‌های فنی دانشجویان مقطع کاردانی و کارشناسی این واحد دانشگاهی داشته و حضور فعال دانشجویان در امر یادگیری را سبب شده است.

وی مدیر گروه برق و معاون آموزشی و دانشجویی، عضو هیئت علمی و استادیار دانشگاه اشکذر بوده که از سال ۹۴ تاکنون عضو شورا‌های تخصصی آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد است.

چاپ دو عنوان کتاب در زمینه مهندسی برق، چاپ بیش از هشت مقاله در کنفرانس‌ها و راه‌اندازی بیش از ۱۵ آزمایشگاه و کارگاه تخصص برق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر ازجمله فعالیت‌های پژوهشی معاون آموزشی این واحد دانشگاهی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته