دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

۲۹ مرداد؛ برگزاری گردهمایی رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری در دانشگاه تهران

۲۹ مرداد؛ برگزاری گردهمایی رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری در دانشگاه تهران
آئین «روزی با دانشگاه» ویژه آشنایی رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ چهار گروه آزمایشی کنکور سراسری ۱۴۰۳ با دانشگاه تهران، روز دوشنبه ۲۹ مرداد در پردیس مرکزی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
کد خبر : 927048

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرشته امین، مدیرکل مهارت دانشگاه تهران با اعلام این خبر، گفت: شرکت‌کنندگان در کنکور سراسری که رتبه زیر ۱۰۰۰ در گروه آزمایشی کسب کرده‌اند، جهت شرکت در ویژه برنامه آشنایی با دانشگاه تهران لازم است حداکثر تا یک روز قبل از رویداد در سایت tcs.ut.ac.ir ثبت‌نام به عمل آورند. صرفاً ثبت‌نام‌کنندگان در سایت امکان حضور در این برنامه را خواهند داشت.

مدیرکل مهارت دانشگاه تهران بیان داشت: این ویژه‌برنامه به منظور آشنایی داوطلبان ورود به دانشگاه تهران با فضای دانشگاه، مقررات آموزشی و آشنایی با رشته‌های دانشگاهی با حضور رئیس دانشگاه، اعضای هیأت رییسه، اعضای هیأت علمی و رتبه‌های برتر سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پذیرش ثبت‌نام‌کنندگان شرکت در برنامه «روزی با دانشگاه»، از ساعت ۷:۳۰ صبح روز دوشنبه ۲۹ مرداد ماه از مقابل سردر اصلی دانشگاه تهران در خیابان انقلاب اسلامی آغاز می‌شود، افزود: پذیرش حداکثر تا ساعت ۹ صبح ادامه دارد.

به گفته دبیر ستاد برگزاری آئین «روزی با دانشگاه»، افتتاحیه گردهمایی بزرگ دارندگان رتبه زیر ۱۰۰۰ چهار گروه آزمایشی در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی واقع در پردیس مرکزی دانشگاه تهران و نشست‌های پرسش و پاسخ و استفاده از تجربه‌های رتبه‌های برتر سال‌های گذشته، در تالار‌های دانشکدگان‌های هنر‌های زیبا، فنی، علوم پایه و دانشکده‌های ادبیات و علوم انسانی و حقوق و علوم سیاسی برگزار می‌شود.

امین در پایان با بیان اینکه برتر‌های کنکور در این رویداد از پردیس مرکزی دانشگاه تهران و دانشکده‌ها، آزمایشگاه‌ها و فضا‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و رفاهی دانشگاه بازدید می‌کنند، گفت: این رویداد ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۲۹ مرداد ماه با ثبت عکس دسته‌جمعی رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۱۴۰۳ در مقابل سردر دانشگاه تهران خاتمه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته