دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هدیه روز خبرنگار به زودی واریز می‌شود

هدیه روز خبرنگار به زودی واریز می‌شود
معاون امور تبلیغات و رسانه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد هدیه روز خبرنگار در روزهای آتی به حساب خبرنگاران عضو سامانه جامع رسانه‌های کشور واریز می‌شود.
کد خبر : 925832

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرشاد مهدی‌پور معاون امور تبلیغات و رسانه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز یکشنبه در رابطه با روز خبرنگار گفت: امسال یک هدیه‌ نقدی برای خبرنگاران عضو سامانه که از سه چهار سال پیش این هدیه سنت بوده، در نظر گرفته شده است. رقم این هدیه ۵۰۰ هزار تومان است و کارهای آن انجام شده و در دو سه روز آینده به حساب خبرنگاران واریز می‌شود.

وی ادامه داد: امیدواریم این هدیه قبل از روز خبرنگار به حساب خبرنگاران واریز شود.

مهدی‌پور همچنین درباره این‌که آیا هدیه دو میلیون تومانی که سال گذشته به حساب خبرنگاران واریز شد، امسال نیز مشمول خبرنگاران می‌شود؟ گفت: سال گذشته فقط یک بار هدیه آقای رئیس جمهوری بود اما این عددی است که وزارت فرهنگ برای خبرنگاران در نظر گرفته و در ۵، ۶ سال گذشته در این روزها مرتبا پرداخت می‌شده است.

معاون امور تبلیغات و رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: با مساعدت و همت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، امسال هم اینترنت خبرنگاری در نظر گرفته شده است و امروز هم اخبار آن اطلاع‌رسانی شد؛ آن چیزی که همراه اول اعلام کرده و دیگر اپراتورها هم این هدیه را در نظر گرفته است.

وی گفت: فکر می‌کنیم ۳۰ هزار نفر از خبرنگاران شامل این هدیه می‌شوند. این هدایا شامل کسانی است که پرونده‌های آنان در ای رسانه ثبت شده است و دیگر گروه‌های رسانه‌ای مانند مدیران مسوول رسانه‌ها هم مشمول هدیه اینترنت هستند و در دو سه روز آینده با همت وزارت ارتباطات به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته