دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ضیافت علم و فناوری ایران ۴ آگوست در پاریس برگزار می‌شود

ضیافت علم و فناوری ایران ۴ آگوست در پاریس برگزار می‌شود
رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در اروپا گفت:ضیافت علم و فناوری ایران با هدف گرامی‌داشت پیشرفت‌های علم وفناوری ایران و قدردانی از تلاش‌های فعالان علمی و دانشگاهی در خارج از کشور 4 آگوست در پاریس برگزار می‌شود.
کد خبر : 924980

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، منصور کنعانی رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی شنگن- انگلستان و ایرلند در خصوص برگزاری ضیافت علم و فناوری ایران گفت: رایزنی علمی ایران در اروپا با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در فرانسه، با هدف گرامی‌داشت پیشرفت‌های علم وفناوری ایران و قدردانی از تلاش‌های فعالان علمی و دانشگاهی در خارج از کشور، فضای دوستانه و همدلانه‌ای در قالب ضیافت علم و فناوری ایران تدارک دیده است.

وی ادامه داد: تمامی هموطنان ایرانی که دانشجو، محقق، استاد یا فارغ التحصیل و متخصص فعال در خارج از کشور هستند که در روز یکشنبه ۴ آگوست، در پاریس خواهند بود می‌توانند با انجام مراحل ثبت‌نام در این ضیافت شرکت کنند.«جهت دریافت لینک ثبت نام اینجا کلیک کنید».

 کنعانی با بیان اینکه ضیافت علم و فناوری در ایران هم زمان با المپیک 2024 پاریس که در حال برگزاری است، برگزار خواهد شد؛ تصریح کرد: فضای این ضیافت امکان آشنایی با همکاران ایرانی غیرمقیم با زمینه های کاری مشترک را فراهم کرده و شرکت کنندگان به صورت ویژه با ماموریت‌ها و خدمات رایزنی علمی ایران در اروپا برای ارتباطات بین المللی و همکاری‌های آینده آشنا خواهند شد.

رایزن علمی ایران در اروپا افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این ضیافت و کسب اطلاعات بیشتر از طریق آدرس ایمیل contact@iran-science.eu با ما در ارتباط باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته