دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان ۱۵ مرداد آغاز می‌شود/ اسامی تیم‌ها مشخص شد

شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان ۱۵ مرداد آغاز می‌شود  اسامی تیم‌ها مشخص شد
شانزدهمین المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشجویان در بخش پسران در ۱۵ رشته ورزشی به میزبانی دانشگاه اصفهان و در بخش دختران در ۱۳ رشته ورزشی به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان از تاریخ ۱۵ مرداد آغاز می‌شود.
کد خبر : 924470

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم قرعه‌کشی رشته‌های تیمی و اجتماعی شانزدهمین المپیاد فرهنگی_ ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور با حضور ابراهیم علی‌دوست مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان، مسئولین انجمن‌ها، سرپرستان فنی رشته ها و مدیران تربیت‌بدنی دانشگاه‌ها به صورت ارتباط تصویری(ویدیو کنفرانس) در محل این سازمان برگزار شد.

بنابراین گزارش در این مراسم قرکشی ۶ رشته والیبال، بسکتبال، فوتسال، هندبال، بدمینتون و تنیس روی میز جهت گروه‌بندی تیم‌ها و زمان مسابقات شانزدهمین المپیاد فرهنگی_ ورزشی برگزار شد.

گفتی است؛ شانزدهمین المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشجویان در بخش پسران در ۱۵ رشته ورزشی به میزبانی دانشگاه اصفهان و در بخش دختران در ۱۳ رشته ورزشی به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری :
دختران: ١۵ تا ۲۴ مرداد۱۴۰۳
پسران: ۱۶ تا ۲۵ مرداد ۱۴۰۳

افتتاحیه این المپیاد در بخش دختران صبح چهارشنبه ۱۷ مرداد و افتتاحیه این المپیاد برای بخش پسران نیز عصر روز چهارشنبه ۱۷مرداد برگزار خواهد شد.

شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان ۱۵ مرداد آغاز می‌شود/ اسامی تیم‌ها مشخص شد

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته