دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1403 - 16:04
حجت‌الاسلام محرابی:

برکات شهدای خدمت به‌زودی در جبهه حق نمایان می‌شود

برکات شهدای خدمت به‌زودی در جبهه حق نمایان می‌شود
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کرمانشاه گفت: رئیس‌جمهور و همراهان وی صفات مثبت عالی داشتند، امیدواریم برکات این شهادت به‌زودی در جبهه حق نمایان شود.
کد خبر : 913318

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام محمد محرابی،‌ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کرمانشاه در مراسم یادبود شهیدان خدمت که به میزبانی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد:‌ حضرت علی علیه‌السلام می‌فرماید در جامعه اسلامی علم جایگاه محوری و مرکزی دارد، ایمان داشتن در جامعه با شعار نیست و خداوند می‌فرماید آیا مردم فکر می‌کنند اگر فقط بگویند ایمان آوردیم آزمایش نمی‌شوند؟ بدون شک وقتی ادعایی می‌کنیم که به خداوند متعال ایمان داریم آن‌وقت آن استقامتی که سبب نزول فرشتگان می‌شود را دریافت خواهیم کرد.

وی افزود:‌ تاریخ انقلاب نیز نشان می‌دهد که هر عزیز انقلابی در زمان زنده بودن تأثیرات مثبت بسیاری دارد در زمان شهادت خود نیز برکاتی داشته مانند شهید سلیمانی که هم در زمان بودن و هم پس از شهادت برکات بسیاری برای انقلاب داشت.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کرمانشاه عنوان کرد: هیچ‌وقت فکر نمی‌کردیم که ندای ظلم‌ستیزی، حق‌خواهی و مبارزه با ظلم در دانشگاه‌های آمریکا و کشور‌های اروپایی به بهترین نحو بلند شود و این از برکات خون شهیدان در عرصه‌های مختلف است و امروز نیز در عرصه خدمت شاهد بودیم که انسان‌هایی والا خود و جانشان را نثار وطن و کشور کردند، رئیس‌جمهور و همراهان ایشان صفات مثبت عالی داشتند، عاشق خدمت به مردم و نظام ، پاک و پاک دست، انقلابی، مبارز، سرباز و فدایی رهبر بودند. امیدواریم برکات این شهادت به‌زودی در جبهه حق نمایان شود.

ویژگی‌های رئیس‌جمهور فقید

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه نیز گفت: ویژگی‌های رئیس‌جمهور فقید و شهدای خدمت را شما از طریق دوستان، آشنایان و رسانه‌ها شنیده‌اید، می‌دانید چه شخصیت‌های بزرگی را از دست داده‌ایم، همین جمله مقام معظم رهبری در وصف وی کافی است که به خانواده شهید رئیسی فرمودند، زیر این آسمان مانند وی خیلی کم داریم.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری ادامه داد:‌ شهید رئیسی جزء معدود افرادی بود که نظر رهبر معظم انقلاب را از جهات مختلف جلب کرد و می‌دانم که نظر ایشان نسبت به سایر شهدا هم همین بود در جریانات مختلف مشاهده کردم که آقا چقدر به این دوستان علاقه داشتند و در حقیقت جمع دردانه عزیزی بودند از نظر و دیدگاه حضرت آقا و این صحبت مستند است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته