دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه شهید بهشتی در جشنواره بین‌المللی حرکت:

حضور در انجمن‌های علمی قدرت به شمار می‌آید

حضور در انجمن‌های علمی قدرت به شمار می‌آید
رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: کار علمی و حضور در انجمن‌های علمی قدرت به شمار می‌آید و انجمن‌های علمی باید خروجی داشته باشد.
کد خبر : 886433

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه شهیدبهشتی در شانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت که صبح امروز (شنبه، ۲ دی ۱۴۰۲) در سالن همایش‌های بین المللی دانشگاه شهیدبهشتی برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره حرکت سال ۸۶ آغاز به‌کار کرد و انجمن‌های علمی باید در صحنه حضور داشته باشند؛ چرا که کشور به آن‌ها نیاز دارد.

وی افزود: کار انجمن‌های علمی شناخت یکدیگر برای حل مشکلات کشور است و باید بیش از پیش تقویت شود تا رشد جامعه را ایجاد کند.

آقامیری تصریح کرد: کار علمی و حضور در انجمن‌های علمی قدرت به شمار می‌آید. دکتر مجید شهریاری در بدو ورود به دانشگاه شهیدبهشتی ۳۵ سال سن داشت و چند سال هم در دانشگاه امیرکبیر تدریس داشت و در زمان کارشناسی حل تمرین کارشناسی ارشد دکتر صالحی را انجام می‌داد؛ بنابراین شما انجمن‌های علمی باید برای بزرگ شدن تلاش کنید.

رئیس دانشگاه شهیدبهشتی ادامه داد: انجمن‌های علمی باید خروجی داشته باشد و خروجی آن‌ها افرادی است که پای کار آمده اند و در صحنه حضور دارند، خوشحالم که دانشگاه شهیدبهشتی امروز میزبان انجمن‌های علمی است.

امیدوارم که تبلور روح امید و حرکت در جامعه پویای دانشجویی داشته باشیم

در ادامه، فاضل جهانگیری معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید‌بهشتی اظهار کرد: شانزدهین جشنواره «حرکت» به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود. جشنواره حرکت از روز شنبه ۲ دی ماه آغاز به کار می‌کند و در روز دوشنبه ۴ دی ماه به کار خود پایان می‌دهد. این میزبانی را به فال نیک می‌گیریم.

وی با بیان اینکه «زندگی یعنی امید و حرکت» شعار دانشگاه شهید بهشتی به حساب می‌آید، گفت: میان اهداف برگزاری جشنواره حرکت و شعار دانشگاه شهید بهشتی تقارن وجود دارد. رهبری در سخنان خود همواره بر حرکت و امید پافشاری کرده‌اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید‌بهشتی با بیان اینکه جشنواره حرکت در بطن خود بر حرکت تاکید می‌کند، اظهار کرد: امیدوارم که تبلور روح امید و حرکت در جامعه پویای دانشجویی داشته باشیم و با برگزاری این جشنواره بتوانیم نقشی در تبلور روح امید و حرکت در جامعه داشته باشیم.

جهانگیری با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های انجمن‌های علمی دانشجویی به عنوان مهمترین بخش جشنواره حرکت به حساب می‌آید، گفت: ۴۰۰ دانشجو از ۷۰ دانشگاه سراسری در جشنواره بین‌المللی حرکت شرکت کرده‌اند. امیدوارم با برگزاری این نمایشگاه بتوانیم بیشترین میزان مشارکت و هم‌افزایی را داشته باشیم. این نمایشگاه می‌تواند فرصت مناسبی برای ارتباط میان عرضه‌کنندگان دستاورد‌ها و صنعت باشد.

وی با بیان اینکه ۸ کارگاه با هدف هم‌افزایی و مشارکت انجمن‌های علمی طی ۳ روز برگزاری همایش حرکت برگزار می‌شود، گفت: ابن کارگاه‌ها با هدف هم‌افزایی و مشارکت انجمن‌های علمی برگزار می‌شود. برخی از این کارگاه‌ها جدید هستند و منحصربه‌فرد به حساب می‌آیند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته