دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1395 - 08:45
معاون خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با آنا خبر داد

افزایش دو برابری غرفه‌های دست‌چین در میادین میوه‌ و تره‌بار/ فسخ قرارداد با 5 غرفه‌دار متخلف

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه در دوره مزایده جدید تعداد غرفه‌‌های دست‌چین در میادین میوه‌وتره‌بار به دو برابر افزایش پیدا می‌کند، گفت: 5 غرفه‌داری که به هشدارهای شهرداری توجه نکردند، فسخ قرارداد شدند.
کد خبر : 88104

مجتبی عبداللهی، معاون خدمات‌ شهری شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به آخرین وضعیت رسیدگی به شکایت غرفه‌داران به منظور قانون دست‌چین اظهار کرد: در سطح شهر تهران با پیگیری‌های صورت گرفته هیچ‌یک از میادین و غرفه‌ها تعطیل نیستند و همه بر طبق روال به کار خود ادامه می‌دهند.


وی با بیان اینکه در 200 غرفه میوه دست‌چین ارائه می‌شود، افزود: تعدادی از غرفه‌داران معترض بودند که از فروش میوه سود مناسبی دست آنها را نمی‌گیرد و ضایعات میوه آنها افزایش پیدا کرده است و این اتفاق را ناشی از دست‌چین کردن میوه توسط شهروندان می‌دانستند.


عبداللهی با بیان اینکه افزایش غرفه‌های دست‌چین در راستای تکریم و خواسته‌های شهروندان است، اضافه کرد: تامین نیازهای مردم وظیفه شهرداری است و به هیچ‌وجه ما تحت هیچ‌ شرایطی در این موضوع کوتاه نمی‌آییم و نیازهای مردم را در سازمان میادین به هر ترتیبی که می‌شود با رضایتمندی کامل مردم پیگیری می‌کنیم.


معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه در دوره جدید تعداد غرفه‌های دست‌چین افزایش پیدا می‌کند، گفت: در مزایده‌های جدید تعداد غرفه‌های دست‌چین به دو برابر افزایش پیدا خواهد کرد. در راستای تکریم، سرویس‌دهی و خدمات‌دهی و تامین نیازهای مردم این اقدامات را تسری بخشیده و در این مدت شاهد رضایتمندی شهروندان از میادین شهرداری تهران بوده‌ایم.


عبداللهی تاکید کرد: اگر مشکلاتی در این اقدام وجود داشته باشد یا به عنوان مثال غرفه‌داران از این موضوع ناراضی باشند، شهرداری تهران رضایت آنها را به این علت که آنها هم شهروند پایتخت محسوب می‌شوند و در این مسیر رزق و روزی می‌برند حتما تامین می‌کنیم.


معاون خدمات شهری شهرداری تهران تصریح کرد: معاونت خدمات شهری به حدود 5 غرفه‌داری که از فعالیت و کار ممانعت کرده‌ بودند، هشدار داد، اما چون آنها به هشدارها توجهی نداشتند، مجبور شدیم با آنها فسخ قرارداد کنیم، اما بقیه غرفه‌داران همگی به کار برگشتند. با آنها جلساتی مشترک برگزار شد و به غرفه‌داران قول داده شد تا در راستای رضایت‌مندی آنها هم اقداماتی انجام شود.


عبداللهی بیان کرد: قیمت‌گذاری میوه در سازمان میادین به این صورت است که یک نفر به عنوان نماینده شهرداری تهران، نماینده سازمان میادین، نماینده شورای شهر تهران، نماینده وزارت جهاد کشاورزی، نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات با یکدیگر جلسه می‌گذارند و در طول هفته چندین نوبت میوه‌ها و سیفی‌جات را قیمت‌گذاری می‌کنند. حتی قیمت‌گذاری‌ها نیز در یک چارچوب خاص صورت می‌گیرد. پایه قیمت‌گذاری و نرخ‌گذاری تحت نظارت سایر دستگاه‌های نظارتی اتفاق می‌افتد. شهرداری در این زمینه به تنهایی تصمیم‌گیرنده نیست. اینکه بتوانیم نرخی را بالا ببریم یا کاهش دهیم به تنهایی از عهده شهرداری خارج است، اما تلاش می‌کنیم رضایت‌مندی غرفه‌داران را جلب کنیم.


عبداللهی تاکید کرد: روزانه 300 الی 500 هزار نفر از مراکز میادین میوه‌ و تره‌بار شهرداری نیازمندی‌های خود را تامین می‌کنند. بنابراین این موضوع به شدت برای ما دارای اهمیت است و بر تصمیم خود پابرجا هستیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته