دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
استاد دانشگاه در گفت‌وگو با آنا تأکید کرد؛

تسهیل کسب‌وکار‌ها با استفاده از فین‌تک‌ها و ابزار‌های نوآوری مالی

تسهیل کسب‌وکار‌ها با استفاده از فین‌تک‌ها و ابزار‌های نوآوری مالی
استاد دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: فین‌تک‌ها و ابزار‌های نوآوری مالی می‌توانند برای همه افراد و کسب‌وکار‌ها تسهیل‌کننده باشند. این ابزار‌های فنی کمک می‌کنند تا پیوند لازم میان کسب و کار‌ها و نظام بانکی برای تسهیل در خدمات نقل و انتقالات پولی و مالی ایجاد شود.
کد خبر : 874632

فاطمه داودی فرهوش، کارشناس اقتصاد نوین و مالی بین‌المللی و استاد دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: خدمات مالی نیازمند نوآوری بوده و به ابتکارات نیازمند است تا کمکی در تسهیل امور بانکداری باشد.

باید تهدیدات نظام بانکداری الکترونیک را به حداقل کاهش داد

وی با بیان اینکه اکنون سلامت نظام بانکداری الکترونیک با تهدیداتی مواجه است، خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا با استفاده از خدماتی که بر بستر ابزار‌های الکترونیکی قابلیت پیاده‌سازی دارد بتوان تهدیدات نظام بانکداری الکترونیکی را به حداقل کاهش داد.

ابزار‌های نوآوری مالی

تسهیل روند اجرایی کسب و کار‌ها با پیاده‌سازی ابزار‌های مالی جدید

داودی فرهوش خاطرنشان کرد: در زمینه فین‌تک که نوآوری مالی است مقالات دانشگاهی متعددی ارائه شده است که پیاده‌سازی آن‌ها می‌تواند برای همه افراد و کسب‌وکار‌ها تسهیل‌کننده باشد. این ابزار‌های فنی کمک می‌کنند تا بتوان پیوند لازم میان کسب وکار‌ها و نظام بانکی را برای تسهیل نقل و انتقالات پولی و مالی خدمات ایجاد کرد.

اقتصاد‌ها در حال حرکت به سمت هوش مصنوعی هستند

کارشناس اقتصاد نوین و مالی بین‌المللی عنوان کرد: اقتصاد‌ها در حال حرکت به سمت هوش مصنوعی هستند و باید بتوان مدل‌هایی را در بخش مالی ایجاد و به شرکت‌ها کمک کرد، شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه حرکت در این مسیر موفق عمل کرده‌اند.

خدمات قابل توجه هوش مصنوعی در بخش حسابرسی مالی

ابزار‌های نوآوری مالی

استاد دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: هوش مصنوعی خدمت قابل توجهی به بخش حسابرسی داشته و ادغام هوش مصنوعی در بخش حسابداری و مالی به طور قابل توجهی امنیت و دقت حسابرسی‌ها را افزایش داده است.

نوید تغییرات بزرگ در اقتصاد‌ها با فناوری‌های قدرتمندی مانند هوش مصنوعی

داودی فرهوش تصریح کرد: هوش مصنوعی به عنوان فناوری‌های قدرتمند، نویددهنده تغییرات بزرگ و مهمی در اقتصاد هستند. ویژگی‌ها و امکانات فناوری هوش مصنوعی اکنون بیش از گذشته بر همه آشکار شده است و بسیاری از متخصصان، کارشناسان به دنبال آن هستند تا بیشتر درباره کاربرد‌ها و قابلیت‌های این فناوری‌ها و امکان پیاده‌سازی آن در خدماتی که در جوامع ارائه می‌شد، بدانند و دانش‌بنیان‌ها نیز درصدد هستند تا راهکار‌های اجرایی‌شدن ایده‌ها را کشف کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب