دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دومین رویداد ملی ستاپ برگزار می‌شود

دومین رویداد ملی ستاپ برگزار می‌شود
دومین رویداد ملی ستاپ (سکوی تحول آموزش‌وپرورش) با هدف شناسایی، توانمندسازی و سرمایه‌گذاری در نوآوری‌های تربیتی و آموزشی برگزار می‌شود.
کد خبر : 863874

به گزارش گروه آموزش‌ و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین رویداد ملی ستاپ (سکوی تحول آموزش‌وپرورش) باهدف شناسایی، توانمندسازی، سرمایه‌گذاری و شتابدهی به نوآوری‌های تربیتی و آموزشی برگزار می‌شود.

این رویداد با همکاری و حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت آموزش‌وپرورش، سازمان بسیج مستضعفین و با هم‌افزایی مجموعه‌های فعال در حوزه نوآوری‌های تربیتی و آموزشی، باهدف حل نوآورانه و فناورانه چالش‌های نظام تعلیم و تربیت، برای دومین سال متوالی برگزار می‌شود.
معلمان و دغدغه‌مندان تعلیم و تربیت، صاحبان ایده، محصول و استارتاپ‌های فعال در زیست‌بوم تربیت و آموزش، برای شرکت در این رویداد ملی می‌توانند طرح‌های خود را از طریق مراجعه به وب‌سایت www.eventsetup.ir و ارتباط با دبیرخانه رویداد به شماره ۸۸۸۲۸۴۶۴ - ۰۲۱ حداکثر تا پایان مهرماه، ارسال کنند.

سید حسام نوربخش دبیر رویداد ملی ستاپ (سکوی تحول آموزش‌وپرورش) با اشاره به شعار این دوره از رویداد با عنوان «مدرسه آینده رو بساز»، گفت: بزرگ‌ترین هدف این دوره رویداد، بهره‌گیری از نبوغ و خلاقیت هسته‌های نوآور جهت حل نوآورانه و فناورانه چالش‌های موجود در آموزش‌وپرورش و مشارکت همه دغدغه‌مندان جهت ساخت آینده‌ای روشن برای مدرسه و نظام رسمی آموزش‌وپرورش است.

وی افزود: به طرح‌های برتر تا سقف ۷ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، تا سقف ۳ میلیارد تومان تسهیلات کارآفرینی، معرفی و اتصال به مدارس و جوایز نقدی و غیرنقدی دیگر اعطا می‌شود.

نوربخش تصریح کرد: پس از انجام ارزیابی اولیه مستندات دریافتی، طرح‌های منتخب برای داوری نهایی دعوت خواهند شد. در صورت اخذ تأیید کمیته داوران، ایده‌ها و محصولات منتخب در فرآیند شتابدهی وارد می‌شوند و زیر نظر رهیاران ستاپ، آمادگی لازم را جهت جذب سرمایه کسب خواهند کرد. علاوه بر جذب سرمایه، تیم‌های منتخب می‌توانند در مسیر توسعه ایده و ساخت محصول اولیه، از خدمات حمایتی و شتابدهی ستاپ بهره‌مند شوند.

در نخستین دوره از رویداد ملی ستاپ که در سال ۱۴۰۱ برگزار شد، از بین ۱۵۰ طرح ارسالی ۶۰ محصول/خدمت نوآورانه به زیست‌بوم تعلیم و تربیت کشور معرفی شد و از این تعداد ۱۱ گروه موفق به توافق با سرمایه‌گذاران شده و درمجموع ۵ میلیارد تومان جذب سرمایه نیز صورت گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته