دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1401 - 20:27
معاون سیاسی وزارت کشور مطرح کرد؛

ماموریت شورای عالی امنیت ملی به دانشگاه آزاد اسلامی برای تحلیل نخبگانی ناآرامی های اخیر

ماموریت شورای عالی امنیت ملی به دانشگاه آزاد اسلامی برای تحلیل نخبگانی ناآرامی های اخیر
معاون سیاسی وزارت کشور از ماموریت شورای عالی امنیت ملی به دانشگاه آزاد اسلامی برای تحلیل نخبگانی ناآرامی های اخیر خبر داد.
کد خبر : 814612

به گزارش خبرنگار گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی وزارت کشور عصر امروز در جلسه بررسی ناآرامی های اخیر در دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: دو نگاه در زمینه ناآرامی ها وجود دارد یک نگاه بحث دشمن را پررنگ می داند اما برخی اصلا دشمن نمی بینند در حالی که دشمن وجود دارد.

وی افزود: یکی از شاخصه های دشمن این است که رییس جمهور آمریکا در اکثر سخنرانی هایش درباره ایران صحبت می کند و مدام تحریم ها علیه ایران افزایش می دهد.

معاون سیاسی وزارت کشور با تاکید بر مسائل داخلی اظهار کرد: از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی دشمن ما را رها نکرده است ولی در داخل هم مشکل داریم که باید حل شود.

غلامرضا با تاکید بر حق اعتراض و نحوه اعتراض ادامه داد: سند گفتگو و اعتراض با همراهی نخبگان در حال تنظیم است و به خانه احزاب ماموریت دادیم که شاخص بندی فعالیت احزاب را برعهده گیرد. 

وی گفت: شورای عالی امنیت ملی به به دانشگاه آزاد اسلامی ماموریت داده است تا نظرات جامعه نخبگی را برای برون رفت از شرایط کنونی ارائه کند و به همین دلیل نشست های تحلیلی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته