مقایسه ارزانترین تعرفه و بسته اینترنتی با «تعرفنت»
اتابک حبیبی منتخب اصلی و شرکتکننده در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «عصر امید» در گفتوگو با خبرنگار گروه استانهای خبرگزاری آنا اظهار کرد: در شرکت فناور دو شرکت داریم؛ نخست شرکت تجاری و تعاونی و دیگری مؤسسه و در قالب این شرکتها بستههای اینترنتی استارتآپ بهصورت ایدههای فناوری و نوآوری را انجام میدهیم.
وی اضافه کرد: یکی از ایدههای شرکت فناور «تعرفنت» بود که این سامانه برای مقایسه و مشاهده ارزانترین و بهصرفترین تعرفه و بسته اینترنتی برای کاربران است.
بیشتر بخوانید:
طراحی و ساخت صنعتی دستگاههای تولید «پاوه خانگی»
ساخت دستگاه محافظ مرکزی ساختمان با قابلیتهای ویژه
عایقی که جای قیرگونی را در صنعت ساختمان گرفت
مدیر شرکت فناور «تعرفنت» بیان کرد: یکی از عمدهترین مشکلاتی که عمده کاربران فضای مجازی در حوزه انتخاب بسته و تعرفه اینترنتی دارند، شناسایی اپراتور مناسب با یک بسته و قیمت بهصرفه است و برای پیدا کردن این بسته مناسب معمولاً نیازمند صرف زمان برای جستوجو در وبسایتها و سامانهها و پرتالهای مختلف این اپراتورها با طرح و بستهها هستند.
حبیبی یادآور شد: برای اینکه بتوانیم یکسانسازی را به حداقل و تصویرگری را در زمان برای کاربر ایجاد کنیم، سامانهای را طراحی کردیم که این فعالیتها را به صورت هوشمند انجام میدهد.
وی متذکر شد: «تعرفنت» براساس اطلاعات دریافتی کاربران و نیازهایشان طرح پیشنهادی را به آنها اعلام میکند و کاربران به صورت آنلاین میتوانند طرح را خریداری کنند.
مدیر شرکت فناور «تعرفنت» که با حمایت مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه تبیین کرد: پروژه دیگر خبرخوان «قارقا» بوده که یک اپلیکیشن خبررسان است و کاربران میتوانند خبرهای موردنیاز خود را از منابع ملی، استانی یا محلی و مجموعه اخبار خبرگزاریها در اپلیکیشن یا سایت مشاهده کنند.
حبیبی عنوان کرد: تفاوت ویژه این مجموعه یا پلتفرم با سامانههای مشابه آن است که یک پوششدهی چندلایه خبرهایی مانند توئیتر و شبکههای اجتماعی وسیع جهان بوده تا به علت فیلتر، ورود و خروجها زمانبر باشد و اخبار مهم را به جز منابع خبلی داخلی نشر خواهیم داد.
سامانه «تعرفنت» به دو زبان آذری و رسمی ترجمه میشود
وی بیان کرد: دو تفاوت عمده سامانه «تعرفنت» زبان محلی (آذری) و دیگری زبانهای مختلف داخل کشور است. ذیل سامانه «تعرفنت» دو آپشن وجود دارد با نامهای «قره قارقا»، «ساری قارقا» و «قوجا قارقا»؛ یعنی کلاغ پیر، کلاغ زرد و کلاغ سیاه که هر کدام محتواهای مرتبط با عنوان خود را دارند.
حبیبی تأکید کرد: به عنوان مثال با کلاغ پیر صرفاً اخبار حوزههای فرهنگ، فولکلور، سنت و آیینها در آنجا دستهبندی، احصا برای هدفمندسازی کردن خبر برای کاربر نمایش داده میشود.
وی تشریح کرد: کلاغ زرد عمدتاً اخبار زرد ناامیدکننده و ناخوشحالکننده را مخابره میکند که متأسفانه زیاد شده و شیوه و سبک زندگی کاربر را تحت تأثیر قرار میدهد و این اخبار را آنجا دستهبندی کردهایم و کاربر در صورت نیاز میتواند آن را فعال کرده و مشاهده کند.
بیشتر بخوانید:
«هواکشت» پیشرفتهترین روش کشتهای گلخانهای و بیوتکنولوژی
جزئیاتی از طرح فناورانه «رادیاتور الاستیکی سیار هوشمند در برابر نشتی»
سامانه چندمنظوره اندازهگیری خواص محصولات کشاورزی
مدیر شرکت فناور «تعرفنت» بیان کرد: کاربر شاید نخواهد آن روز خبر ناراحتکنندهای دریافت کند و میتواند آن آپشن را ببندد و اخبار خوب که امیدبخش زندگی است را دریافت کند.
حبیبی درباره اینکه ارزیابیتان از برگزاری رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی چیست؟ گفت: هر اتفاقی میتواند مسیر خوبی را برای مجموعههای فعال در این زمینه رقم بزند و امیدواریم اتفاق خوبی در این رویداد رقم بخورد.
به گزارش آنا، رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «عصر امید» بهمنظور معرفی و ارائه تجهیزات، محصولات، دستاوردها و فعالیتهای حوزه فناوری و نوآوری دانشگاه با هدف ارائه بستری برای ایجاد کسب و کارهای نوپا و دانشبنیانی و فرصتی برای اشتغالآفرینی دانشجویان در چهلمین سالگرد راهاندازی این دانشگاه با شعار ۱۰۰۰ گروه پژوهشی و زیرساخت، ۱۰۰۰ ایده و استارتآپ و ۱۰۰۰ شرکت فناور و خلاق برنامهریزی شده است.
رویداد ملی گام دوم (رویداد عصر امید) از هشتم تا ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ به مدت چهار روز در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار و بخشی از فعالیت ۴۰ ساله دانشگاه آزاد اسلامی در حوزههای مختلف آموزش و پرورش نیروی انسانی، فرهنگ، اقتصاد، علوم پزشکی، علوم مهندسی، علوم انسانی و ... عرضه خواهد شد.
انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/
انتهای پیام/