دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جوادی مطرح کرد؛

لزوم همکاری نمایندگان ستادی برای اجرای برنامه‌ تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی

قائم‌مقام معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی بر لزوم همکاری نمایندگان ستادی برای اجرای برنامه‌ تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد.
کد خبر : 644085
جوادی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، نشست تخصصی مسئولان توانمندسازی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به همت دفتر توانمندسازی و مهارت‌های کاربردی با حضور حسین جوادی قائم‌مقام معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.


جوادی در این نشست بر اجرایی شدن و عملیاتی کردن سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد و گفت: نمایندگان ستادی برای اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگ‌سازمانی و سازمان یادگیرنده باید همکاری همه‌جانبه داشته باشند.


وی با بیان اینکه سرمایه فکری و فرهنگ سازمان یادگیرنده در ارتقای ظرفیت یادگیری سازمانی مؤثر است و نقش کلیدی و تعیین‌کننده دارد، افزود: معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی برای دو بسته سازمان یادگیرنده و فرهنگ‌سازمانی در حال برنامه‌ریزی است، چراکه منابع انسانی سرمایه دانشگاه آزاد اسلامی است.


قائم‌مقام معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه سازمان یادگیرنده سازمانی است که ظرفیت‌های خود را برای خلق آینده به طور مداوم توسعه می‌دهد، گفت: در سازمان‌ها فقط برای حیات برنامه‌ریزی نمی‌کنند، بلکه یادگیری برای ادامه حیات با یادگیری مولد درهم‌آمیخته است.


راه‌اندازی سامانه توانمندیار دانشگاه آزاد اسلامی


سمیه قدیری مدیرکل توانمندسازی و مهارت‌های کاربردی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه با بهره‌برداری از تجارب ارزشمند نمایندگان ستادی در اجرای برنامه تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی باید از موازی کاری پرهیز کنیم، گفت: آموزش منابع انسانی در بدو ورود و حین خدمت ضروری است. دفتر توانمندسازی، آموزش‌های کوتاه‌مدت درون‌سازمانی و برون‌سازمانی را در دستور کار دارد. در این مسیر سامانه توانمندیار با دو هدف آموزش‌های کوتاه‌مدت آزاد و شبکه‌سازی و توانمندسازی منابع انسانی نیز راه‌اندازی شده است.


وی ایجاد شناسنامه الکترونیکی شامل ثبت اطلاعات، صدور گواهی‌نامه، توسعه فردی، ارتقا و تسهیلات کاربران در سامانه توانمندیار، شبکه‌سازی برای کارکنان متناسب با شرح شغل و برای اعضای هیئت علمی متناسب با رشته تحصیلی، راه‌اندازی تالار گفتگو برای تعامل کاربران در فضای مخصوص، ثبت تقویم آموزشی به‌صورت الکترونیکی، ایجاد بانک اطلاعاتی به تفکیک موضوع و تولید محتوای الکترونیکی را ازجمله فعالیت‌های دفتر توانمندسازی و مهارت کاربردی عنوان کرد.


انتهای پیام/۴۰۴۰/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته