جزئیات نحوه ثبت درخواست نقل و انتقال اعضای غیر هیئت علمی پیام نور اعلام شد
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، جزئیات نحوه ثبت درخواست نقل و انتقال تحت عنوان «فرم ترفیع و انتصاب» و راهنمای «نحوه پیگیری درخواست توسط عضو» که در پیشخوان اعضاء غیر هیئت علمی دانشگاه پیام نور درنظر گرفته شده بود، اعلام شد.
بر اساس این گزارش، طبق اعلام معاونت اداری و مالی دانشگاه پیام نور، تمامی اعضاء غیر هیئت علمی متقاضی مأموریت به خدمت با توجه به ملاحظات ذیل از تاریخ ۹ شهریورماه ۱۴۰۰(فعالسازی فرم) لغایت ۱۴ شهریورماه(انسداد فرم) باید نسبت به تکمیل و ارسال درخواست ماموریت اقدام کنند.
گفتنی است، تأیید درخواست تمامی اعضاء غیر هیئت علمی متقاضی ماموریت به خدمت از تاریخ ۱۰ لغایت ۱۶ شهریورماه توسط روسای مراکز و استان و رئیس اداری و پشتیبانی استان(در سطح سازمان مرکزی مدیران کل یا معاونین) در بستر سامانه جامع اداری و مالی صورت می گیرد. توضیح اینکه در این مرحله صرفا به درخواستهای جابهجایی محل خدمت در قالب مأموریت یکساله رسیدگی خواهد شد.
لازم به ذکر است، اعضایی که درحال حاضر در وضعیت مأمور به خدمت هستند در صورت درخواست شخصی و موافقت مقصد بدون نیاز به ورود اطلاعات و درخواست در سامانه مشمول تمدید ماموریت به خدمت به مدت یک سال خواهند بود. بدیهی است در صورت عدم موافقت مقصد میبایست در پایان مأموریت به محل خدمت اولیه مراجعه و در پست (شغل) تعیین شده خدمت کنند.
بنا بر این گزارش، بررسی درخواست انتقال و مأموریت اعضاء به خارج از دانشگاه برابر ضوابط تعیین شده در آییننامههای استخدامی (هیئت علمی/غیر هیئت علمی) و خارج از فرم مذکور صورت میپذیرد همچنین ملاک ثبت و گردش فرم درخواست ماموریت وجود پست بلاتصدی قابل رؤیت در سامانه در مرکز یا واحد مقصد خواهد بود. این موضوع در حالی است که ثبت درخواست توسط متقاضیان تا قبل از طی مراحل پیش بینی شده، تکمیل گردش و صدور نامه موافقت با ماموریت توسط اداره کل امور اداری صرفا به منزله درخواست بوده و هیچ اولویت و یا حقی برای متقاضی در بر نخواهد داشت.
انتهای پیام/پ
انتهای پیام/