دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آبان 1394 - 17:01
در دانشگاه آزاد رودهن رخ داد:

بازگشت 59 دانشجوی منصرف از تحصیل به کلاس‌ و کاریابی برای 50 فارغ‌التحصیل

دکتر محمد چلاجور معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در گزارشی در 12 بند، عملکرد معاونت متبوعش را از اردیبهشت ماه سال جاری تاکنون گزارش کرد.
کد خبر : 49807

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این گزارش با توجه به سوابق و موقعیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و با در نظر گرفتن وظایف ذاتی محول شده به معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد، اهم فعالیت‌های این معاونت در شش ماه گذشته مورد توجه قرار گرفته است.


در ابتدا با توجه به اقدامات انجام شده در زمینه افزایش امکانات بهداشتی و رفاهی دانشجویان، به ذکر توضیحاتی درباره ساماندهی آشپزخانه و بوفه ها از نظر بهداشت محیط و کارکنان و همچنین راه اندازی رستوران جدید دانشگاه در مهر ماه 94 پرداخته و در ادامه اقدامات نظارتی و انضباطی این معاونت مورد توجه قرار گرفته است و به مواردی از جمله راه‌اندازی سیستم هوشمند حضور و غیاب در خوابگاه‌ها و ساماندهی کمیته انضباطی توجه شده است.


در زمینه تشکیل جلسات مشاوره‌ای، چلاجور شخصاً وارد میدان شده و تاکنون 59 نفر از دانشجویانی که به هر دلیلی قصد انصراف از تحصیل داشتند را به کلاس‌های درس برگردانده است.


برای کمک به دانشجویان بی بضاعت که قادر به پرداخت شهریه نیستند، نیز اقداماتی از قبیل جذب کمک خیرین صورت گرفته است تا از بار مالی صندوق رفاه هم کاسته شود.


معاون دانشجویی و فرهنگی در زمینه اشتغال زایی برای دانشجویان فارغ التحصیل نیز با شرکت های مختلفی وارد مذاکره شده و تاکنون موفق به کاریابی برای بیش از 50 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه شده است.


سایر فعالیت های صورت گرفته در این معاونت در شش ماه گذشته را می توان از ایجاد فضای درمانی و پیگیری اخذ مجوز از وزارت بهداشت و درمان، ساماندهی بخش های مختلف حوزه مربوط به فارغ التحصیلان، ساماندهی مهد کودک حضرت رقیه (س) و نظارت بر ارائه خدمات بهتر و برگزاری جلسات تربیت بدنی و تشکیل شورای تربیت بدنی واحد نام برد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته