دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مدیر نجومی‌بگیر //////

///////
کد خبر : 451237

مدیر مسئول محترم خبرگزاری آنا


با سلام


احتراماً بازگشت به درج خبری در بخش اقتصادی خبرگزاری محترم آنا با عنوان «مدیر نجومی‌بگیر در آستانه جلوس بر صندلی ریاست بانک دولتی/ لَلِه‌‌گانی کیست و چه کارنامه‌ای دارد؟» در روز سه‌شنبه مورخ 26/9/98 و با کد خبر 450760/109 خواهشمند است جوابیه روابط عمومی شرکت داده‌پردازی ایران پیرامون خبر مذکور را در جهت تصحیح و تنویر افکار عمومی حداکثر تا 27/9/98 در خبرگزاری محترم آنا درج و منتشر فرمایید.


1. در بخشی از خبر عنوان شده آقای لله‌گانی مدیرعامل اسبق بانک صادرات بود که در فرآیند حذف حقوق‌های نجومی به دلیل دریافت ماهانه 57 میلیون تومان بابت مدیریت این بانک با حکم طیب‌نیا، وزیر سابق اقتصاد در سال 95 از سمت خود عزل شد.


در این خصوص باید توضیح داد که ایشان در موضوع حقوق‌های نجومی از دادگاه بدوی و دادگاه تجدید نظر حکم برائت گرفتند.


علاوه بر این نامبرده از دیوان محاسبات کشور نامه دریافت کردند که در پرداخت حقوق وی هیچ‌گونه تخلفی از قوانین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ صورت نپذیرفته است.


2. در بخش دیگری از خبر آمده است که پاداش ناخالص هیأت‌مدیره این شرکت هم برای سال مالی 97 مبلغ 3900 میلیون ریال بوده که مجموعاً حکایت از دریافت‌های نجومی اعضای هیأت‌مدیره شرکت داده‌پردازی ایران دارد که از قضا ریاست آن بر عهده لَلِه‌گانی است.


در این خصوص نیز باید توضیح داد که پاداش هیأت‌مدیره شرکت داده‌پردازی به اعضای حقوقی هیأت‌مدیره تعلق می‌گیرد که بر این اساس مبلغ پاداش به حساب بانک رفاه و شرکت‌های زیرمجموعه آن بانک که اعضای حقوقی هیأت‌مدیره می‌باشند واریز شده و هیچ‌گونه وجهی به اعضای حقیقی هیأت‌مدیره و از جمله آقای لَلِه‌‌گانی به‌عنوان پاداش پرداخت نگردیده است. لازم به ذکر است طبق آنچه در کدال آمده است این موضوع در بند 7 صورتجلسه مجمع سالیانه داده‌پردازی که در تاریخ 7/3/98 برگزار شده نیز تصریح شده است.


حسام مهدوی


مدیر روابط عمومی و امورفرهنگی


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب