ثبت ماهانه بیش از ٣١هزار درخواست پشتیبانی در سامانه تهران من/تجهیز دوربینهای داخل محدوده به سامانه پلاکخوان
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی معاونت حملونقل و ترافیک شهرداری تهران، محسن پورسیدآقایی امروز در مراسم افتتاحیه مركز تماس و پاسخگویی «تهران من»، هدف از راهاندازی این مركز را رویكرد پاسخگویی همهجانبه و شبانهروزی به شهروندان تهران عنوان كرد.
معاون شهردار تهران با بیان اینكه خدمات طرح ترافیک، عوارض خودرو، پارک حاشیهای و خرید بلیت مترو و اتوبوس از طریق سامانه تهران من در دسترس شهروندان قرارگرفته است، بر ضرورت پاسخگویی به مسائل و موضوعات مطرحشده از سوی شهروندان تأكید كرد و گفت: تاكنون بالغ بر یکمیلیون و ٥٨٠هزار تماس شهروندان از طریق این سامانه (تماس با شماره تلفن ۱۳۷ داخلی ۵) پاسخ دادهشده است.
پورسیدآقایی با بیان اینكه ٢٤ باجه در سه شیفت از طریق این سامانه پاسخگوی شهروندان هستند، تصریح كرد: آن دسته از شهروندانی كه نسبت به فهرست تردد خود در محدودههای ترافیكی اعتراضی دارند میتوانند از طریق سامانه «تهران من» نسبت به ثبت اعتراض خود در بخش پشتیبانی اقدام كنند.
معاون شهردار تهران اظهار کرد: در طول تیرماه ٣١هزار و ٧١٣ درخواست پشتیبانی در این سامانه ثبت شده كه حدود ٣٠درصد آن اعتراض به عدم همخوانی پلاک بوده است كه بهفوریت از طریق اپراتورهای سامانه پاسخ داده شده و چنانچه عدم همخوانی پلاک صحت داشته باشد نسبت به رفع تخلف اقدام میشود.
پورسیدآقایی در ادامه از كاهش آمار تخلف پلاک مخدوشی در ورودیهای غیرمجاز به محدودههای ترافیكی خبر داد و گفت: اكنون علاوه بر دوربینهای ورودی و خروجی محدودههای ترافیكی، دوربینهای ثبت تخلفات داخل محدوده نیز به سامانه پلاکخوان تجهیز شدهاند. اینكه برخی از شهروندان تصور میکنند با مخدوش كردن پلاک خودرو از دوربین ورود به محدوده گذشتهاند، تصور اشتباهی است چرا كه علاوه بر دوربینهای معابر خروجی، دوربینهای ثبت تخلفات داخل محدوده نیز به سامانه پلاکخوان تجهیز شدهاند.
راهاندازی سامانه چتبات در شهرداری تهران؛ بهزودی
در ادامه محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران از راهاندازی سامانه چتبات در شهرداری تهران خبر داد و گفت: بهزودی، سیستم هوشمند پاسخگویی به شهروندان نیز به سامانه «تهران من» متصل و راهاندازی خواهد شد.
فرجود به راهاندازی سامانهی موقعیتیابی تماسگیرنده در سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران نیز اشاره كرد و گفت: با عنایت به نیاز برخی تماسهای امدادی به سیستم موقعیتیاب، این سامانه نیز با هماهنگی دولت مورداستفاده قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/4127/
انتهای پیام/