دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1398 - 16:24
عالمیان مطرح کرد:

توجه به اقتصاد دانش‌بنیان پایه اصلی اقتصاد و ثروت کشور

مدیرکل روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، پایه اصلی اقتصاد و ثروت کشور را در آینده بر مبنای آموزش عالی جامعه‌محور و توجه ویژه به اقتصاد دانش‌بنیان عنوان کرد.
کد خبر : 406786
عالمیان.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اصفهان، اصغر عالمیان عصر امروز در جمع معاونان علمی و آموزشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: دانشگاه‌ها مهم‌ترین محور علمی و پایه رشد علم جوامع هستند و گسترش حساب شده آموزش عالی برای توسعه پایدار و پیشرفت جامعه ضروری است.


وی اضافه کرد: آموزش عالی یکی از مؤلفه‌های رشد و پیشرفت هر کشور است که اگر به طور جدی مورد توجه قرار گیرد می‌تواند کشور را به قله‌های رفیع پیشرفت و ترقی برساند.


مدیرکل روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، پایه اصلی اقتصاد و ثروت کشور را در آینده بر مبنای آموزش عالی جامعه‌محور و توجه ویژه به اقتصاد دانش‌بنیان عنوان کرد و ادامه داد: افزایش اکتشافات علمی، نوآوری ها و اختراعات، با افزایش دانش آموختگان دانشگاهی رابطه مستقیم دارد و هدف گیری صحیح دانشگاه آزاد اسلامی در موضوع توسعه فناوری‌های نوین و فعالیت‌های دانش‌بنیان در سال های اخیر، نویدبخش آینده‌ای روشن و درخشان است.


عالمیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش بی‌رویه مؤسسات آموزش عالی و مراکز علمی فاقد کیفیت در سال‌های اخیر بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دارای نقاط قوت و ویژگی‌های منحصر به فردی است که لازم است توسط مسئولان واحدهای دانشگاهی در سطح محلی، منطقه‌ای و حتی بین‌المللی به نحو شایسته به متقاضیان ورود به آموزش عالی معرفی شود.


وی با برشمردن برخی از توانمندی‌ها و قابلیت‌های واحدهای دانشگاهی استان اصفهان از جمله تعداد قابل توجه اعضای هیئت‌علمی، زیرساخت‌ها و امکانات علمی، پژوهشی و رفاهی متذکر شد: دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان نسبت به رقبای خود در افق بالاتری قرار دارند؛ بنابراین افکار عمومی به‌ویژه خانواده‌ها، دانش‌آموزان و متقاضیان ورود به آموزش عالی به طور عمده از این ظرفیت عظیم بی‌خبر مانده‌اند.


مدیرکل روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، سهولت ورود علاقه‌مندان به رشته‌های مورد نظر خود در دانشگاه، ساعات درسی منعطف و وجود برنامه‌ریزی آموزشی مناسب برای طیف‌های مختلف شغلی، دانشجومحور بودن، تکریم و تسهیل خدمات دانشجویی و متمایز بودن امکانات و زیرساخت‌های علمی و تحقیقاتی در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان را یادآور شد و توضیح داد: نمایش دادن و بیان صحیح و حرفه‌ای این امتیازات، زمینه رشد و توسعه جذب واحدهای دانشگاهی را فراهم کرده و اشتیاق ورود و تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی را در بین علاقه‌مندان به تحصیلات دانشگاهی افزایش می‌دهد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته