دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1398 - 18:14
دبیرکل جبهه حامیان ولایت:

آقای رئیس‌جمهور دقیقاً چه میزان اختیارات می‌خواهید؟

دبیرکل جبهه حامیان ولایت گفت: بهتر است آقای رئیس‌جمهور با وجود اختیارات زیادی که دارد، بگوید دقیقاً چه میزان اختیارات می‌خواهد.
کد خبر : 384875
636767104843913029_lg.png.jpg

دلاور صیامی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: رئیس‌جمهور بارها اعلام کرده که اگر راهکار و یا اختیار حل مشکلات را نداشت، هرگز پا به عرصه انتخابات نمی‌گذاشت و این را هم بارها بعد از انتخابات اعلام کرده است.


وی ادامه داد: چطور می‌شود که رئیس‌جمهور اختیار جابجایی و تغییرات را ندارد، اما می‌تواند استاندارها، بخشدارها، دهدارها و حتی آبدارچی این نهادها را هم تغییر ‌‌دهد، پس اختیارات دقیقاً قرار است به چه میزانی باشد تا آقای رئیس‌جمهور راضی شود.


دبیرکل جبهه حامیان ولایت خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور بهتر است، افکار عمومی را بازی ندهد و از پاسخگویی و مسئولیتی که قانون اساسی برای او مشخص کرده فرار نکند.


صیامی گفت: مدیریت ناکارآمد دولت نشان داد که مردم شاید در گذشته فریب برخی شعارها را می‌خوردند، اما امروز مردم با مشاهده مشکلات اقتصادی و تحت‌ تأثیر قرار گرفتن معیشتشان، دیگر این شعارها را قبول ندارند و کارساز هم نیست.


وی تصریح کرد: دولت به اندازه کافی اختیارات داشت که در قضیه برجام به مذاکره روی آورد؛ لذا بهتر است پس از 6 سال دیگر این مطالب کهنه و فریبنده را مطرح نسازد.


انتهای پیام/4079/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته